Gå til innhold

4 mndr og plutselig bæsjing hver 3 time igjen hele døgnet!

Adamarie

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som har opplevd dette? Hun har vært verdens blideste mest ukompliserte baby frem til for en uke siden, sovet mye og alltid virket fornøyd. Men så har hun plutselig begynt bæsje ekstremt hyppig, etter hver amming virker det som (jeg fullammer), og har da også blitt mye mer grinete/hyler ofte og virker utilpass. Det er ekstremt slitsomt for hun har gått fra å sove hele natten nesten 23-6.00 uten pupp, til å nå våkne pga hun bæsjer 01, 03 og 05 (og må da ammes i søvn igjen...). Bæsjen er ofte litt grønn og løs (men det er jo alltid babybæsj da..). Noen som aner hva dette kan være eller som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, klør mye i munnen, men husker jeg trodde det var det med førstemann også i periodene hun var slitsom, men de tennene kom ikke før hun var 10 mndr... så tror egentlig ikke det er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med melkeallergi? Prøv å kutt ut melk. Det trenger langt i fra være det. Men det skader vel ikke å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min også hadde en laaaang periode med sånn bæsj.... uten at det var noe galt. Kan være tenner.... eller forkjølelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...