Gå til innhold

Er så deppa :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skadet og kommer meg ikke ut av huset. Må pent være innendørs i tre uker til. Får ikke gjort noen ting. Blir sittende her mye alene. Snufs :(

Anonymous poster hash: c9359...2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Netflix (eller kjøp dvd-bokser), les bøker, surf på nettet, invitèr venner på besøk, ring rundt til alle du kjenner og Catch up. Det er 3 uker, du overlever.

Anonymous poster hash: 319e8...ee7
Skrevet

Netflix (eller kjøp dvd-bokser), les bøker, surf på nettet, invitèr venner på besøk, ring rundt til alle du kjenner og Catch up. Det er 3 uker, du overlever.

Anonymous poster hash: 319e8...ee7

Jada, vet jeg overlever, tre uker er jo egentlig ikke så lenge. Men har hatt det slik i to uker allerede og er drittlei! Skal sjekke ut noen nye serier :)

Anonymous poster hash: c9359...2b6

Skrevet

Hehe, satt bundet i huset i nærmere 6 mnd og kjenner meg veldig igjen. Tv serier og strikking ble min beste venn!

Anonymous poster hash: 29fa2...012

Skrevet

Synest det hørtest deilig ut jeg! ;) Tre uker hvor du kan gjøre koslige hussyssler og bare chille- etter doktorens ordre!

håper bare at du ikke har smerter,men ellers så KOS DEG! ;)

Anonymous poster hash: 92dd6...eb0
Skrevet

aaahhhh! Ja jeg vet det ikke er så gøy når det ikke er selvvalgt, men prøv å nyte det og gjør rolige ting som du ellers ikke får gjort! Hør på radio, les bøker, se filmer, se serier, strikk (det ville jeg aldri gjort, men kanskje du liker det?), sy gardiner, tegn? Eller må du ligge stille?

Skrevet

Fokuser på at det heldigvis bare er midlertidig. Og så finner du ting du ellers ikke får gjort. Les en fagbok du ellers aldri har ro og fred til å lese, se en tv-serie du lenge har ønsket å se, strikk eller sy noe, ta for deg alle plagg med manglende knapper, skriv brev/mail til personer som du ikke har snakket med på lenge, men som du ikke ønsker å miste kontakten med.

Ta ekstra godt vare på plantene dine. Bak. Lag syltede grønnsaker (nam!).

Hør på ny musikk eller spill favorittmusikken på full guffe når andre ikke er hjemme.

Disse ukene blir hva du gjør dem til :)

God bedring!

Anonymous poster hash: dbfe4...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...