Gå til innhold

6 åringen min tisser "hele tiden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det kommer også tiss. Vært myye på do siste 3 dagene.

Han har ikke noe vondt og ikke klør etc. Ikke drikker han mer enn vanlig heller.

Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 23e89...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det kommer også tiss. Vært myye på do siste 3 dagene.

Han har ikke noe vondt og ikke klør etc. Ikke drikker han mer enn vanlig heller.

Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 23e89...59c

Det gjør min også og vi var hos legen. Han sa at ofte er det vanskelig for gutter å få tømt hele blæren, de har ofte dårlig tid også, pga lek etc. Prøv å få han til å sitte og tisse, og la han sitte litt lenger enn til han er ferdig sånn at han har muligheten til å få ut de siste dråpene også :)

Skrevet

Takk for tips!! Det høres fornuftig ut, han er jo alltid "på farten"

HI

Anonymous poster hash: 1de54...f0c

Skrevet

Vil ikke skremme på noe vis, for om det blir bedre av å ta det med ro på do så er det sikkert ingenting. Men, diabetes kan vise seg slik. Veldig tørst og tisse mye. Er formen fin ellers så er det sikkert ingenting.

Skrevet

Diabetes  øker urinproduksjonen. Er han veldig tørst også? Vil ikke skremme deg, bare en tanke...

Anonymous poster hash: e8b3a...1c1
Skrevet

Nei, ikke spesielt tørst

Anonymous poster hash: 1de54...f0c

Skrevet

Sånn er min også! Var til legen med han for en stund siden,men ingen diabetes heldigvis :D

Skrevet

Jeg har jente og hun renner også hele tiden. En dag var hun 20 ganger på do og lå på natten å brei seg for hun ville så mye på do. Hun drikker ik mye. Vi skal nå på sykehuset for utredning for fastlegen fant en cyste på ene nyren hennes. Han tror for så vidt at den ik har så mye å si, men d må undersøkes. For oss tror vi kanskje d er psykisk. Tissingen har roet seg ned nå en stund etter skolestart og noe annet hun har gruer seg til. Men vi skal få d utredet.

Anonymous poster hash: 23b8c...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...