Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 "Det er viktigere hva jeg har på hjertet enn hva jeg har på meg" - Siv Jensen. Vel det er fine ord Jensen,husk det neste gang du snakker om hijab. Anonymous poster hash: a4f5c...841
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Siv Jensen har vel aldri uttalt seg om hijab heller. Anonymous poster hash: f86dc...324
Edelweis Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Det hun har på hjertet er ikke alltid like fint det heller da så!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Herlighet. Å diskutere Jensens kjolesmak og hvordan kjolen irriterer dere er rett og slett et gedigent I-landsproblem. Anonymous poster hash: 9e596...bdd
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Men det er jo sant da. Og det kan forøvrig ikke sammenlignes med hijab, da hijab er kvinneundertrykkende! Ikke kom å si noe annet. Anonymous poster hash: f55cf...edb
☆☆☆ Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Hugsar ikkje kven som skreiv det, men las ein kronikk i avisa i veka om dette kjole- og utsjånadfokuset. Poenget til forfattaren var at det var så mykje å ta tak i av det dama sa og meinte at det var heilt unødvendig å synke ned på det nivået at ein gjorde narr av kjolen. Eg gjer gjerne dette til mitt eige poeng
Siamese Hellhound Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Helt enig. Verken Siv eller Erna er min favorittpolitiker, men synes flere, særlig på venstresida (og egentlig uansett) bør gå i seg sjøl mht kjole- og kroppshets. Det hører faktisk ikke hjemme å liksom skulle være feminist eller sosialist og samtidig være mer opptatt av utseendet til politikeren enn av budskapet.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Ja, for en kjole og en hijab kan sammenlignes mener jeg.... Anonymous poster hash: fc8ee...b95
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Hun er en kjedis, kjendiser bedømmes på klær de bruker i offentligheten. Terningkast osv, er man kjent må man nesten tåle det. Og det gjelder ikke henne alene det, det gjelder alle. Anonymous poster hash: 99004...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå