Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 I natt drømte jeg at jeg var i en mørk stove der det sto en kropp uten hode. Jeg skulle til å springe men bena mine satt fast. Kroppen kom i mot meg. Jeg vaknet like etterpå. Det tok en stund før jeg fikk sove igjen. Har dere hatt slike mareritt? Anonymous poster hash: 7aec8...f09
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Jeg hadde masse mareritt fra jeg var lita, kunne drømme alt mulig forferdelig... også lignende ting som du beskriver her, i hvert fall "overnaturlige" ting. Det som slo meg når jeg leste drømmen din, var: er det noen i livet ditt (eller noe du selv gjør) som hindrer deg i å gjøre det du vil. Og at det gjør at du føler at fremtiden din er "truet"? Etter at jeg fikk evnen til å styre drømmene mine så slipper jeg heldigvis mareritt. Det bare kom til meg, men du kan visst trene deg opp ved å være beviss. Om du er interessert så kan du google lucid dreaming/dreams/dreamers. Anonymous poster hash: 9eafe...75a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Ja, æsj, de er fæle, de drømmene. Aller helst drømmer jeg at ei jente på rundt 12-14 år kommer etter meg. Hun har ikke noe ansikt, så jeg er litt usikker på alder. Men når jeg løper, blir alltid veien bølgete, som bølger på vannet. Så jeg kommer meg liksom ikke avgårde... Anonymous poster hash: 96d65...c0e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Jeg hadde masse mareritt fra jeg var lita, kunne drømme alt mulig forferdelig... også lignende ting som du beskriver her, i hvert fall "overnaturlige" ting. Det som slo meg når jeg leste drømmen din, var: er det noen i livet ditt (eller noe du selv gjør) som hindrer deg i å gjøre det du vil. Og at det gjør at du føler at fremtiden din er "truet"? Etter at jeg fikk evnen til å styre drømmene mine så slipper jeg heldigvis mareritt. Det bare kom til meg, men du kan visst trene deg opp ved å være beviss. Om du er interessert så kan du google lucid dreaming/dreams/dreamers. Anonymous poster hash: 9eafe...75a Det er noen drømmer som bare kommer av seg selv uten noen tilknyting til virkeligheten. Men jeg ser veldig mye på skrekkfilmer. Anonymous poster hash: 7aec8...f09
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Jeg hadde masse mareritt fra jeg var lita, kunne drømme alt mulig forferdelig... også lignende ting som du beskriver her, i hvert fall "overnaturlige" ting. Det som slo meg når jeg leste drømmen din, var: er det noen i livet ditt (eller noe du selv gjør) som hindrer deg i å gjøre det du vil. Og at det gjør at du føler at fremtiden din er "truet"? Etter at jeg fikk evnen til å styre drømmene mine så slipper jeg heldigvis mareritt. Det bare kom til meg, men du kan visst trene deg opp ved å være beviss. Om du er interessert så kan du google lucid dreaming/dreams/dreamers. Anonymous poster hash: 9eafe...75a Det er noen drømmer som bare kommer av seg selv uten noen tilknyting til virkeligheten. Men jeg ser veldig mye på skrekkfilmer. Anonymous poster hash: 7aec8...f09 Og jeg unngår skrekkfilmer for å slippe slike inntrykk Anonymous poster hash: 9eafe...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå