Gå til innhold

Menssmerter, som gravid ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg har di ikke jevnlig og hele tiden allså, så da kan det vell ikke være rier eller kan det det? Kan det evt være modning? Og er det isåfall normalt? Har hatt ca 20 kynnere om dagen siste ukene, men er siste 5-6 dagene noen av di har vært knyttet til menssmerter, ca 4-5 sterke menstak om dagen.. Hehe, ikke bare tilå bli klok på dette. :P forresten, takk for svar jenter! :)

Kan godt være modningsrier, kan også være mer uskyldige maserier - vanskelig å vite egentlig. Ville som sagt anbefalt deg å høre med en jordmor for sikkerhets skyld ettersom du ikke er lengre på vei - selv om de ikke vil forsøke å stoppe noen fødsel når du har kommet så langt kan det jo være fint å vite om det nærmer seg eller ikke, så kan man evnt ta litt forhåndsregler  :) Er jo best om babyene holder seg innabords noen uker til! 

Kan godt være modningsrier, kan også være mer uskyldige maserier - vanskelig å vite egentlig. Ville som sagt anbefalt deg å høre med en jordmor for sikkerhets skyld ettersom du ikke er lengre på vei - selv om de ikke vil forsøke å stoppe noen fødsel når du har kommet så langt kan det jo være fint å vite om det nærmer seg eller ikke, så kan man evnt ta litt forhåndsregler  :) Er jo best om babyene holder seg innabords noen uker til!

Enig med dette!

Annonse

Jeg begynte å få menssmerter etter uke 30. Får dem om natten. Skjønte ingenting og ble jo engstelig. De varer lengre enn kynnerne, men gir seg dersom jeg skifter stilling. Legen min sa at det er kynnerne som begynner å endre karakter siden det nærmer seg fødsel. Hvis alt annet er ok med urin, BT, ødem (andre tegn på sv.forgiftning), er det mest sannsynlig bare frekke kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...