Gå til innhold

Sulten som en ULV på slutten!!!

Anbefalte innlegg

Har slitt med dårlig matlyst fra uke 16 til uke 32! Hadde lagt på meg 7 kg til da. Men skal si det har tatt seg opp de siste ukene!!! Wææ! Er fysen på ALT nå! :P Heldigvis er favorittene nektariner, og knekkebrod med rekeost! Ellers hadde det vel blitt 5 kg til bare denne siste mnd! Men kanskje det er fordi babyen legger på seg masse nå? Håper det! :)

Flere som fyser ekstra etter mat nå på slutten? Hva har dere mest lyst på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144080675-sulten-som-en-ulv-p%C3%A5-slutten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde den værste ULVEsulten de første 12 ukene faktisk, var helt ekstremt ubehagelig. Kunne spise en full middag, og være akkurat like sulten etterpå :( Faktisk det jeg syns var verst med hele graviditeten, å gå rundt i så mange uker og føle seg helt utsultet. Heldigvis bedret det seg, og ble normalt sulten/mett etter dette :)

Anonymous poster hash: 808aa...294

Samme her. Etter uke 32 har det tatt av. Spiser på nettene, har lyst på alt. Hadde også lav vektoppgang frem til uke 33, kun 7 kg. Nå har jeg gått opp 11!;) håper baby legger masse på seg, da hun ble estimert til å være litt liten i uke 34. Fantaserer om kjøttkaker, ferskt brød, ost, melk, alt. Men ikke noe søtbehov heldigvis, så går i vanlig mat, mye frukt og grønt.

Skal på kontroll onsdag og er litt spent på vekta. Tror ikke det er så altfor ille, da det jeg hungrer etter er sunne ting! Heldigvis!!! Meeen... vet jo ikke, da jeg har fått mye vann i kroppen. Anklene, leggene og hendene er stort sett sprengte! :/ Lille i magen er ikke så liten. Estimert til ca 2400 gr forrige uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...