Gå til innhold

Hva blir lørdagsmiddagen i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butter chicken, popadums og ris :)

nam???? Tell me more
Hehe, har alltid popadums i hus, fant krydderblanding på bamboo som skal prøves :) Hva lurer du på egentlig ;) ?

hørtes veldig godt ut, og jeg har aldri hørt om retten. Hvordan gjøres det?

Skrevet

Pita og wraps :)

Skrevet

Her blir det potetgull til middag :P (skal på byen). Men det er fordi jeg spiste sushi til frokost og jeg orker ikke 2 middager :D

Anonymous poster hash: 5b3db...884

Skrevet

ostesnitzel med ris og sursøt saus! ungen fikk bestemme i dag =)

Anonymous poster hash: bb9e1...7c8
Skrevet

Her har ungene bestemt taco i dag;)

Anonymous poster hash: 1c4b0...0bd

Anonymous poster hash: 1c4b0...0bd

Skrevet

nam???? Tell me more
Hehe, har alltid popadums i hus, fant krydderblanding på bamboo som skal prøves :) Hva lurer du på egentlig ;) ?

Er indisk, finnes mange måter å gjøre den på. Skal prøver denne for første gang. Moser løk, tomat, cashew nøtter, kutter kylling å steker med løken. Har i krydder, tomat og nøtter, litt vann.

Koker å har litt fløte på toppen før servering.

Ris ved siden av. Dette er den enkle varianten jeg prøve. Har en oppskrift som tar to dager ;)

Skrevet

Her blir det lammekarret med tomatchutny og blomkålmos.

Og mannens hjemmelagde eplekake til dessert :P

Skrevet

Takeaway-pizza :D Jeg og ungene spiste lapskaus til middag. Mannen kommer hjem senere i kveld og da blir det pizza :)

Anonymous poster hash: 0445c...2e1

Skrevet

Wok, og vurderer og be mannen ta med noen vårruller hjem...

Anonymous poster hash: f3772...0f1

Skrevet

Biff og fløtegratinerte poteter med masssse ost, sjysaus, gulrøtter og rosenkål. Nammm =)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det er da vel lørdag? Da er det biff med tilbehør. 

Skrevet

Hjemmelaga moussaka med gresk salat, tsatziki og hjemmelaga hvitløksbrød

Skrevet

nam???? Tell me more

Er indisk, finnes mange måter å gjøre den på. Skal prøver denne for første gang. Moser løk, tomat, cashew nøtter, kutter kylling å steker med løken. Har i krydder, tomat og nøtter, litt vann.

Ris ved siden av. Dette er den enkle varianten jeg prøve. Har en oppskrift som tar to dager ;)

hørtes kjempe godt ut!!!:)

Skrevet

ostesnitzel med ris og sursøt saus! ungen fikk bestemme i dag =)

og det ble siste gang på lenge, makan til bruskestykke.. æsj mista matlysten

Skrevet

nam???? Tell me more

hørtes kjempe godt ut!!!:)

Ble litt skuffet, men tror det er fordi jeg har bihulebetennelse :(

Best de kaloririke med smør, fløte og yoghurt i :)

Skrevet

pasta med kjøttsaus og rundstykker.til dessert blir det is sidne det var på tilbud.i kveld potetgull,dip og den nye melkesjokoladen bobel caramell

Skrevet

Tacoform, ei delvis sjølvkomponert greie vi er blitt glade i.

Oppskrift? :)

Skrevet

I ovnen står ein lammesadel med urtesmør og amadine poteter. Blir servert med bakt aburgine og cherrytomat.

Skrevet

1 kjøtdeig etter eige valg (vi brukar hjortedeig eller karbonadedeig) steikast saman med 1 finhakka løk, 2-3 hakka tomatar, 1 paprika, 1 boks mais og 1-2 pakkar tacoktydder. Dette får steike til det meste av væske er borte. Leggast i ildfast form med 1 boks creme fraiche og ost over. Steikast ved 200°c i 20 minutt. Serverast med varme nachochips og grønn salat.
Skrevet

1 kjøtdeig etter eige valg (vi brukar hjortedeig eller karbonadedeig) steikast saman med 1 finhakka løk, 2-3 hakka tomatar, 1 paprika, 1 boks mais og 1-2 pakkar tacoktydder. Dette får steike til det meste av væske er borte. Leggast i ildfast form med 1 boks creme fraiche og ost over. Steikast ved 200°c i 20 minutt. Serverast med varme nachochips og grønn salat.

Nam! Tusen takk :)

Skrevet

Samboer og guttungen hadde laksegryte, jeg jobber kveld + natt så holder på å kaste i meg makraoni og kjøttdeig. 

Anonymous poster hash: 15ac4...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...