Lille- MO Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Har ace sofa fra møbelringen. putetrekkene kan tas av men det eksisterer ikke noen vaskelapp på de.. vil det si at de ikke skal vaskes i det hele tatt? tenkte å slenge de i vaskemaskin på fint program, men nå tør jeg ikke, da jeg er redd stoffet blir ødelagt. noen som har erfaring med å vaske sofatrekk?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Har ace sofa fra møbelringen. putetrekkene kan tas av men det eksisterer ikke noen vaskelapp på de.. vil det si at de ikke skal vaskes i det hele tatt? tenkte å slenge de i vaskemaskin på fint program, men nå tør jeg ikke, da jeg er redd stoffet blir ødelagt. noen som har erfaring med å vaske sofatrekk? sofa.jpg Jeg vasker mine på håndvask program med milo. Samme type sofa som bildet bare vår er fra bohus.Henger de til tørk under varmepumpen. Anonymous poster hash: 801af...6ad
Lille- MO Skrevet 14. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2013 ah, tusen takk for svar! da kjører vi på håndvask med milo her også
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Bare hyggelig du Nå ble jeg inspirert av deg så nå er sofaen strippet og trekkene på vask. Til mannens store fortvilelse, på en LØRDAG! Han pleier å sitte plantet med sporten så dette passet ham dårlig! Anonymous poster hash: 801af...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå