Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg har brukt det i 2 dager nå,inkludert stikkpille første natten. Kjenner ingen bedring Anonymous poster hash: c194a...51b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Synes det pleier å virke ganske med en gang. Kanskje det er noe annet? Anonymous poster hash: 4a389...dff
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Huff,men hva kan det være da? Samme symptomene Anonymous poster hash: c194a...51b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Her virker det alltid nærmest umiddelbart. Har i stikkpillen på kvelden og smører. På morgenen er alt ok igjen. Om du ikke har merket noen bedring bør du bestille time til gyn. Anonymous poster hash: 85392...348
Von Hertelhofen Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Den stikkpillen skal vel taes om kvelden? Jeg har vært symptomfri morgenen etter
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Ja,tok den første kvelden. Legen ville ikke ta unødig gu på meg,så anbefalte meg å ta kuren en uke og heller ta kontakt igjen om symptomene ikke forsvinner. Var der igår, men får bestille ny time til uka om det ikke blir bedre. Er gravid uke 36,så derfor legen helst ville la være å undersøke. Hi Anonymous poster hash: c194a...51b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Jeg er mye bedre dagen etterpå men ikke symptomfri før flere dager etter. Hadde en periode for to år siden hvor soppen kom tilbake en gang i mnd hver eneste mnd, ble drittlei av canesten og før jeg skulle bestille meg legetime så googlet jeg kjerringråd. Prøvde da eddikkuren og den fungerte supert, har bare hatt sopp en gang siden. Så droppet legen. Den skal være trygg for gravide men jeg ville latt vær helt i begynnelsen av første trimester i tilfelle. Jeg blander vann, en spiseskje eddik og en teskje salt i et lite glass med vann. Setter meg ned på do (for da renner det ikke nedover lårene) og skrever så mye jeg klarer (sikkert vanskelig som høygravid så du kan jo heller stå i dusjen, men ikke skyll underlivet med vann etterpå). Jeg spyler underlivet med blandingen i en stor sprøyte (kan også bruke en øreballong) og inni vagina (trenger ikke putte sprøyta langt inn). Ikke skyll bort med vann og la det lufttørke. Gjør det 2-3 ganger per dag og jeg har vært helt symptomfri dag nr to. Pleier å skylle en gang dagen etterpå og. Det svir bittelitt men så lite at det er absolutt verd det, etterlater ikke lukt, iallefall ikke som andre kjenner (har spurt samboer). Aldri mer canesten på meg!! Men jeg kan skjønne om du er skeptisk siden du er gravid, så bestill legetime om det føles tryggere Anonymous poster hash: 54118...0a2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 På meg har canesten absolutt ingen virkning, har hatt sopp to ganger og begge gangene måtte jeg få reseptbelagt krem. Legen sa at mange ikke har effekt av canesten. Men, da må du kanskje vente til du har født. Anonymous poster hash: 2412e...548
Nemo_ Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Prøv pevaryl! Jeg ble ikke kvitt soppen med canesten, men med pevaryl blir det borte
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 Jeg har også bedre effekt av pevaryl. Med canesten synes jeg ofte det tar lang tid. Anonymous poster hash: 94fd6...6c8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #11 Skrevet 14. september 2013 Kan jeg bruke Pevaryl når jeg er gravid? Hi Anonymous poster hash: c194a...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå