Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg går meg helt vill i brudekjoleverdenen...! Hjelp! Jeg vil ha en kjole som ikke er smal nedover hele veien. Jeg syns det er kjempefint med snøring i ryggen, og spesielt når det ikke er et lag stoff mellom snøringa og ryggen, slik aten ser ryggen/huden mellom snøringa, men det er ikke nødvendigvis et must. Jeg liker veldig godt skrå-snitt på kjolen. Og den kan godt være "skrukkete" eller litt "fluffy" i stoffet i selve kjolen. Trenger ikke være helt bløtkake altså, men syns det er fint når stoffet ikke er helt glatt fra snittet og ned. Har du forslag til en kjole du tror jeg kunne like? Anonymous poster hash: fedf4...a38
IceNose Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Du kommer til å bli overrasket med hva du ender opp med! Min erfaring er at drømmekjolen min passet ikke kroppsfasongen min,så jeg så ut som en firkanta kloss! Jeg ville aldri ha tyll,men endte opp med masssssssse tyll
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Du kommer til å bli overrasket med hva du ender opp med! Min erfaring er at drømmekjolen min passet ikke kroppsfasongen min,så jeg så ut som en firkanta kloss! Jeg ville aldri ha tyll,men endte opp med masssssssse tyll Ja, det blir spennende å se hva jeg ender opp i...! Gøy å se litt rundt på nett, men det er jo så uendelig mange kjoler der ute...! Anonymous poster hash: fedf4...a38
IceNose Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Du kommer til å bli overrasket med hva du ender opp med! Min erfaring er at drømmekjolen min passet ikke kroppsfasongen min,så jeg så ut som en firkanta kloss! Jeg ville aldri ha tyll,men endte opp med masssssssse tyll Ja, det blir spennende å se hva jeg ender opp i...! Gøy å se litt rundt på nett, men det er jo så uendelig mange kjoler der ute...! Anonymous poster hash: fedf4...a38 Ja det er det virkelig Det er så mye fint! Jeg endte opp med en designerkjole, liiiiitttttt dyrere enn jeg hadde tenkt Jeg prøvde 3 kjoler på butikken, før jeg fant "DEN" Lykke til med letinga
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Hvilken type kjole tror dere jeg blir å kle? Kun 162 cm høy og veier 64 kilo. Så jeg er jo rundere enn mange av damene her inne, og små pupper. Når jeg leser om kjoletipsene og de forskjellige typene i bryllupsmagasinene, finner jeg ikke noe som passer min kropp. Jeg blir jo bare å se lav og rundt ut, i uansett hva jeg velger? :-( Anonymous poster hash: f7fec...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå