Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Men jeg er ikke sikker på om alt jeg kjenner er rier. Jeg får veldig vondt i 15 sekunder. Så går det over og etter det får jeg to til tre etterpåslenginger med ett minutt imellom der det gjør mindre vondt. Men strammer bra fortsatt. 8 minutter etter den første kommer en ny en som er dritvond etterfulgt av to mindre vonde. De største gjør så vondt at jeg må kaste opp. Er dette rier? Litt skeptisk til å ringe føden da de er så sure i tlf. Føler jeg kaster bort tiden deres om det ikke er rier. Anonymous poster hash: 60b26...dc4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Bare ring og forklar akkurat det du forklarer her. Det er jobben deres, du får trøste deg med det dersom de ikke er noe hyggelige...! Ring heller en gang for mye Anonymous poster hash: 42d2c...5e8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Ja, du har nok rier. Ta kontakt med føden og drit i om du plager dem eller om de høres sur ut. Anonymous poster hash: c7dbb...c08
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Modingsrier! Helt i starten av fødsel. Anonymous poster hash: 51e62...42f
Von Hertelhofen Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Hvis det er så vondt at du vil kaste opp så bør du ringe føden ganske snart! Lykke til
Von Hertelhofen Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Åja, så nettopp at dette er en del timer siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå