Gå til innhold

Påvirka egget til å festa seg?

Anbefalte innlegg

ER det noko me kan gjera etter eggl for å legga til rette for graviditet? Kan nattevakter ødelegga osv.? Kaffi og brus, står det noko om dette nokon plass?

Anonymous poster hash: 562ae...122 <br /><br /> Anonymous poster hash: 562ae...122

Fortsetter under...

Jeg tror det er grunnlaget som er lagt i et lengre løp før graviditet som kan gjøre det gunstig for egg til å bli befruktet samt å feste seg :-) men så vet vi jo at mange som er ekstremt nøye ikke blir gravide, så hva sier det noe om....? ikke godt å vite, men jeg mener at da handler det om psyken, altså at du er altfor opptatt av å bli gravid, og at bl.a stresshormoner vil hindre en graviditet.  :) noen gjør ingenting og blir gravide for det  :D   mange kutter ned på koffeinholdige drikker da det menes at det kan ha negativ effekt på embryo/foster. Angående nattevakter så tror jeg ikke det vil ødelegge, om du ikke stresser med det da ;)

ER det noko me kan gjera etter eggl for å legga til rette for graviditet? Kan nattevakter ødelegga osv.? Kaffi og brus, står det noko om dette nokon plass?

Anonymous poster hash: 562ae...122 <br /><br /> Anonymous poster hash: 562ae...122

Det er bare å Google, så står det veldig mye om dette... Mer enn en-to kopper kaffe minsker sjansen for graviditet/øker sjansen for sa med opp til 50%. Sukker er jo heller ikke bra i denne sammenheng, eller andre sammenhenger for den saks skyld.

Anonymous poster hash: a2a9a...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...