Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Har vel sett noen tråder på dette før men orker ikke lete. Mini er fem mnd, hvilken type pose anbefaler dere damer? Anonymous poster hash: 3d6f4...4b8
Poetika med K Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Voksi urban har vi. Veldig fornøyd med den
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Voksi Classic Anonymous poster hash: df59e...c70
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Jeg anbefaler på det sterkeste Odenwaler eller hva den heter!Den dunposen med en bjørn inni. Har hatt det til to barn og er veldig fornøyd med den! Den er lett, varm og lett å forme når ikke ungen bruker hele posen(man kan liksom presse den litt sammen fra enden sånn at den blir mer kompakt. anbefales på det sterkeste! (men ha lammeskinn i vogna under posen,samme hvilken pose du velger, det beskytter veldig bra mot kulde!) Anonymous poster hash: f3189...d65
Nettie+jentungen Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Er veldig fornøyd med min voksi urban, eneste negative er de teite glidlåsene..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 En som kan vaskes og ikke må renses for hver gang! Hadde gått for en dunpose. Anonymous poster hash: e1356...688
3 er nok! Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Jeg har hatt voksi urban til alle mine, og er mer enn fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Jeg skal prøve voksi urban denne gangen, var best i test og den var på salg til 1699,- på bare barn nå :-) Anonymous poster hash: d5308...f76
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Har også Voksi Urban, samt en mindre Odenwalder (?) pose, og en dunpose med lammeskinn i ryggen. Alle tre funker helt utmerket. Hadde tidligere Voksi Classic, den likte jeg ikke, ble alt for klumpete og styrete med alle snorer og knapper. Anonymous poster hash: 7e53f...aaf
Miss 84 Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Jeg har brukt voksi classics frem til barnet var 1,5 år, da ble den litt snau. Er også ganske misfornøyd med at den er vansklelig å klumpete å snøre sammen når barnet skal sove. Trekket er håpløst å få på etter vak. Pluss er at den er i ull og dermed selvregulerende. Nå er gutten min to år, og jeg måtte kjøpe ny, siden han har vokst ut av forrige. Litt kjipt å måtte kjøpe ny i og med at poser er så dyre. Kjøpte voksi urban nå pga at den er stor, best i test, den er i ull i rygg og dun forran, bare hørt positivt om den. Jobber også i barnehage selv, og vet at den er helt super for barnet
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Hadde voksi classic til min første, og har vært hysterisk i deler av graviditeten fordi jeg ikke finner posen. Utrolig praktisk med knyting, og at den kan brukes som bærebag med tilbehøret du kan kjøpe ekstra. Nå har jeg heldigvis arvet en kjempefin langhåret lammeskinnspose, men jeg savner fortsatt min voksi classic, og håper på at jeg kommer til å huske hvor jeg har gjemt den. Anonymous poster hash: 0ba62...38e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Voksi urban , kan denne vaskes i maskin? Anonymous poster hash: e1356...688
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Fant det ut http://www.voksi.no/Produkter/Vognpose/Urban for et stress å få denne ren? Anonymous poster hash: e1356...688
klg,2 boys now:) Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Kjøp en ordentlig god barne sovepose det er det mest. -voksi har de f%**$$> glislåsene som er malplassert og dårlig -de aldre voksi med knyting=hat! -oderval alt foret havner i enden av posen så den blir "tom" og kaldt i øvre del Har vært bort i en god del i gjennom jobb og egen erfaring.sovepose er d beste helt klart
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 30 % på vognposer på babyshop t.o.m. i morra :-) Anonymous poster hash: 3802b...31d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #16 Skrevet 14. september 2013 Anbefaler deg voksi city. Har den og er veldig fornøyd! Slipper to glidelåser og kan snøres godt igjen ved hodet. Jobber i bhg og kan vel si at jeg synes denne er mye bedre enn voksi urban. Urban er alt for åpen etter min mening, samt at glidelåsene ofte har blitt ødelagt.. Anonymous poster hash: 5fb54...0f3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #18 Skrevet 14. september 2013 Sjekk easygrow! Best i test:) Anonymous poster hash: 5c014...093
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #19 Skrevet 14. september 2013 Voksi urban , kan denne vaskes i maskin? Anonymous poster hash: e1356...688 Mulig det står på den at den ikke kan det, husker ikke, men jeg har vasket min i maskin, og det går fint. Husk trøkeballer i trommelen. Anonymous poster hash: 7e53f...aaf
Gjest usababy Skrevet 14. september 2013 #20 Skrevet 14. september 2013 Jeg har bestilt Voksi Classic Multifunction til tvillingene. Jeg liker alle funksjonene med voksi-posen, knytingen kan du endre som det passer. Og den er god og varm. Likte også at det var flere funksjoner med den; vognpose, bærebag, leketeppe, dyne... Jevnt over syns jeg vognposer er veldig dyre. Fant denne på Flust.no til 995kr, nedsatt 500kr. Så også på Odenwalder og Ticket to heaven, men likte best Voksi. Flere av de andre virket tynne i stuffingen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #22 Skrevet 14. september 2013 Tusen takk for svar! Har vært ute på en runde i forskjellige butikker og tittet nå i dag, fortsatt like usikker. Og med så mange forskjellige meninger her også så var det jaggu ikke lett det her Sikkert en smal sak for noen men synes det er en dyr affære, og ønsker å investere pengene riktig da. Så på en Troller Iglo (?), noen som har den? Var ikke såååå dyr som mange andre, men er den ræva i forhold så er jo vitsen borte. Anonymous poster hash: 3d6f4...4b8
Major HotLips Houlihan Skrevet 14. september 2013 #23 Skrevet 14. september 2013 Jeg har kjøpt easygrow nature og det er den beste posen jeg har vært borti. Jobber i barnehage så jeg har vært borti mange modeller. Easygrow nature er fylt med ekstra dun så den er skikkelig varm også er det strammestropper flere plasser så du kan stramme rundt hodet på barnet og rundt skuldrene, i tillegg har den forlengelsesdel som gjør at barnet kan bruke den fra nyfødt og til det er ferdig å sove i vogn. Jeg er super fornøyd
Fullrulle86 Skrevet 14. september 2013 #24 Skrevet 14. september 2013 http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/fem-av-seks-vinterposer-for-babyer-tok-fyr-paa-tre-sekunder-3650616.html Lest nederst i artikkelen. Der står det at troller iglo er den samme posen som voksi urban, produsert pp samme sted! Den er også best i test! Ville ikke kjøpt norn annen pose kjempe god!
Fullrulle86 Skrevet 14. september 2013 #25 Skrevet 14. september 2013 Tusen takk for svar! Har vært ute på en runde i forskjellige butikker og tittet nå i dag, fortsatt like usikker. Og med så mange forskjellige meninger her også så var det jaggu ikke lett det her Sikkert en smal sak for noen men synes det er en dyr affære, og ønsker å investere pengene riktig da. Så på en Troller Iglo (?), noen som har den? Var ikke såååå dyr som mange andre, men er den ræva i forhold så er jo vitsen borte.Anonymous poster hash: 3d6f4...4b8 http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/fem-av-seks-vinterposer-for-babyer-tok-fyr-paa-tre-sekunder-3650616.html Kjempe god pose og best i test! Troller iglo er identisk med voksi urban, les nederst i artikkelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå