Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Skal bestille fra iHerb for første gang. Er det 200 kr man må være under i varepris for å slippe toll og avgifter? Det er kun varen - portoen blir ikke iberegnet dette, eller? Takk for svar ps... hva synes du er best å bestille derfra? Anonymous poster hash: c2772...39e
HvittHus Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Så lenge du holder deg under 200 kroner, går porto utenom. Husk bare å ta høyde for kursendring. Jeg ville ikke ha handlet for mer enn 190 norske kr. Det jeg handler på iherb har vært barer og vitaminer, men man finner jo alt, så det er bare å prøve seg fram.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Så lenge du holder deg under 200 kroner, går porto utenom. Husk bare å ta høyde for kursendring. Jeg ville ikke ha handlet for mer enn 190 norske kr. Det jeg handler på iherb har vært barer og vitaminer, men man finner jo alt, så det er bare å prøve seg fram. Åh, takk for raskt svar Da blir det to bokser av det jeg skal bestille og ikke bare en Hvilke barer bruker du? Anonymous poster hash: c2772...39e
HvittHus Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Så lenge du holder deg under 200 kroner, går porto utenom. Husk bare å ta høyde for kursendring. Jeg ville ikke ha handlet for mer enn 190 norske kr. Det jeg handler på iherb har vært barer og vitaminer, men man finner jo alt, så det er bare å prøve seg fram. Åh, takk for raskt svar Da blir det to bokser av det jeg skal bestille og ikke bare en Hvilke barer bruker du? Anonymous poster hash: c2772...39e Jeg kjøpte Atkinsbarer, og de var gode og ferske i forhold til de jeg kjøper her hjemme. Men tåler ikke lenger malitol, så nå kjøper jeg nutrilett når jeg trenger ekstramåltider i den formen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Questbar cookie dough er god :-) Anonymous poster hash: 8f12e...c1e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Og husk å få med en freebie :-) de lipsylene er gode Anonymous poster hash: 8f12e...c1e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Så lenge du holder deg under 200 kroner, går porto utenom. Husk bare å ta høyde for kursendring. Jeg ville ikke ha handlet for mer enn 190 norske kr. Det jeg handler på iherb har vært barer og vitaminer, men man finner jo alt, så det er bare å prøve seg fram. Åh, takk for raskt svar Da blir det to bokser av det jeg skal bestille og ikke bare en Hvilke barer bruker du? Anonymous poster hash: c2772...39e Jeg kjøpte Atkinsbarer, og de var gode og ferske i forhold til de jeg kjøper her hjemme. Men tåler ikke lenger malitol, så nå kjøper jeg nutrilett når jeg trenger ekstramåltider i den formen. De er gode når de er ferske, ja Jeg tåler dessverre ikke melk, så må holde meg unna dem. Bruker gjerne div nøttebarer som jeg kjøper på helsekosten, men synes de er forferdelig dyre i tillegg til at jeg synes det er litt for mye søtt i dem. hi Anonymous poster hash: c2772...39e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Jeg er iherb-avhengig. Kjøper alt mulig der. Sjampo, balsam, såpe, kremer, oljer, leppepomader,vaskemidler, hårbørste, sminke, deo, vitaminer, te, røkelse, krydder, snacks+++ Pass på at hver pakke både er under 200,- for å slippe toll og moms, og under 1,84 kg, eller hva der nå er, for å få 4 dollar i porto:-) Anonymous poster hash: fdea0...796
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Sjekket ut Questbar cookie dough, men den inneholder dessverre også melk - ellers hørte den veldig god ut! Freebie fant jeg ikke Hm... deodorant og røykelse kanskje jeg skal sjekke ut, ja.... Min snartur innom iHerb blir visst utvidet Jeg ser det er ulike priser på forsendelsen. Den med porto på 4 dollar er ikke sporbar. Dere har ikke hatt noen problemer med at varene ikke kommer frem? Takk for svar fra alle Anonymous poster hash: c2772...39e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Helt øverst er det en link med freebies eller hva det heter. Gratis ting en kan få med :-) Passer alltid på å få porto på 4dollar, pakken har alltid kommet frem :-) Pass også på å ikke kjøpe ting som ikke kan importeres til norge.. Jeg fikk sendt en pakke i retur en gang pga noen vitaminer.. Anonymous poster hash: 8f12e...c1e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Helt øverst er det en link med freebies eller hva det heter. Gratis ting en kan få med :-) Passer alltid på å få porto på 4dollar, pakken har alltid kommet frem :-) Pass også på å ikke kjøpe ting som ikke kan importeres til norge.. Jeg fikk sendt en pakke i retur en gang pga noen vitaminer.. Anonymous poster hash: 8f12e...c1e Fant dem! Nå blir en gratis freebie min! Takk for tips! Dere damer er kjekke å ha! Anonymous poster hash: c2772...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå