Gå til innhold

Tisser dere i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gir fra seg en helt egen lukt når folk tisser i dusjen som jeg i hvert fall kjenner igjen - tisset sprer seg i vanndampen på badet Jeg synes det er skikkelig ekkelt. Har faktisk sagt i fra til gjester om at de får gjøre som de vil hos seg selv, men at jeg ikke setter pris på at de tisser i min dusj.

Er ikke noe kjekt å dusje etter noen som har tisset i dusjen og føle at man står i tiss. Jeg forstår selvsagt at det finnes ekstraordinære omstendigheter som etter en fødsel, men de fleste er fullt i stand til å bruke toalettet.

Anonymous poster hash: 8fd09...b87

Haha! Du har faktisk gitt beskjed til dine gjester at de ikke skal tisse i dusjen?? :huh:

Til de som jeg lukter har tisset i dusjen ja.

Anonymous poster hash: 8fd09...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjtisser melder seg!

Anonymous poster hash: 06a7b...04f

Skrevet

De som sier at de kan lukte det har rett. Det gjør jeg også. Det er ganske så ekkelt. Jeg kunne ikke ha tisset i dusjen selv og synes det er litt ekkelt at så mange andre gjør det. Naturligvis er det en fullstendig akseptabel ting å gjøre rett etter fødsel, med smerter og verkende sting, men da er det jo av nødvendighet og ikke latskap. Jeg tisser før jeg går i dusjen, men har heller ingen problemer med å holde meg. De som virkelig ikke kan holde seg bør kanskje ikke gå i bassenget heller? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...