Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #26 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Det spruter ikke oppover veggen, men renner rett ned. Og så renner det rett ned i sluket. Hvordan i alle dager tisser du?? Anonymous poster hash: 18d90...41b Når tiss treffer et grunnlag,så spretter det som regel opp igjen, og da som regel ut mot sidene. ikke tro at hullene i sluket kan ta unna en foss av dusj OG tiss. NOE vil helt sikkert sprette litt all over, så da har du piss litt over alt. Nice... Anonymous poster hash: e6903...f90
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #27 Skrevet 13. september 2013 Av og til, men nesten hver gang nå når jeg er gravid. Går som regel alltid på do først, men med en gang jeg er i dusjen så kommer det litt. Anonymous poster hash: 06548...06c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #28 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel! Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Hæ? Spruter oppover dusjveggen? Hvordan får du til det? Og nei, jeg står da vel ikke i mitt eget tiss, det skylles ned i sluket av vannet. Og så vasker jeg meg, da ser du, etterpå. Tiss er dessuten helt rent i det det forlater kroppen, så fremt du er frisk, selvsagt, men klart, det plukker jo opp en bakterie eller fire på tur ut via kjønnslepper osv. Men søppel... Njaeiii... Anonymous poster hash: 22f15...8e2 Tiss er rent???Hva mener du med det?Har du villet drikke det? Nei? Har du villet vasket hendene i det? nei? Har du villet kokt det opp til tevann? nei? Har du villet osv osv??? Tiss er avfall fra kroppen,noe kroppen ikke trenger og ikke tar i bruk. Sånn er det, og slikt er søppel. Anonymous poster hash: e6903...f90
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #29 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Det spruter ikke oppover veggen, men renner rett ned. Og så renner det rett ned i sluket. Hvordan i alle dager tisser du?? Anonymous poster hash: 18d90...41b Når tiss treffer et grunnlag,så spretter det som regel opp igjen, og da som regel ut mot sidene. ikke tro at hullene i sluket kan ta unna en foss av dusj OG tiss. NOE vil helt sikkert sprette litt all over, så da har du piss litt over alt. Nice... Anonymous poster hash: e6903...f90 Å milde... Da kan man jo bare ta dusjhodet og skylle over. Vips - like rent. Du høres jammen meg en "smule" hysterisk ut. Anonymous poster hash: 22f15...8e2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #30 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Det spruter ikke oppover veggen, men renner rett ned. Og så renner det rett ned i sluket. Hvordan i alle dager tisser du?? Anonymous poster hash: 18d90...41b Når tiss treffer et grunnlag,så spretter det som regel opp igjen, og da som regel ut mot sidene. ikke tro at hullene i sluket kan ta unna en foss av dusj OG tiss. NOE vil helt sikkert sprette litt all over, så da har du piss litt over alt. Nice... Anonymous poster hash: e6903...f90 Nei, det spruter ikke opp igjen, det sildrer mellom bena og ned og sluket. Hehe. Anonymous poster hash: 18d90...41b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #31 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Det spruter ikke oppover veggen, men renner rett ned. Og så renner det rett ned i sluket. Hvordan i alle dager tisser du?? Anonymous poster hash: 18d90...41b Når tiss treffer et grunnlag,så spretter det som regel opp igjen, og da som regel ut mot sidene. ikke tro at hullene i sluket kan ta unna en foss av dusj OG tiss. NOE vil helt sikkert sprette litt all over, så da har du piss litt over alt. Nice... Anonymous poster hash: e6903...f90 Å milde... Da kan man jo bare ta dusjhodet og skylle over. Vips - like rent. Du høres jammen meg en "smule" hysterisk ut. Anonymous poster hash: 22f15...8e2 "smule " hysterisk fordi jeg ikke tisser i dusjen og synes det er hæslig og unødvendig?? jeeezez...kanskje er det du som er grisete rett og slett?Men det er vel ikke lett å se seg selv i et annet lys når man tror at det man gjør er det eneste rette... Anonymous poster hash: e6903...f90
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #32 Skrevet 13. september 2013 Jepp, alltid. Anonymous poster hash: 8cdf3...f8b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #33 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Det spruter ikke oppover veggen, men renner rett ned. Og så renner det rett ned i sluket. Hvordan i alle dager tisser du?? Anonymous poster hash: 18d90...41b Når tiss treffer et grunnlag,så spretter det som regel opp igjen, og da som regel ut mot sidene. ikke tro at hullene i sluket kan ta unna en foss av dusj OG tiss. NOE vil helt sikkert sprette litt all over, så da har du piss litt over alt. Nice... Anonymous poster hash: e6903...f90 Nei, det spruter ikke opp igjen, det sildrer mellom bena og ned og sluket. Hehe. Anonymous poster hash: 18d90...41b Har du filmet dette i slow motion? Om ikke, så tror jeg ikke du helt vet hvordan vann /tiss oppfører seg når det kommer i store mengder på et flatt gulv med litt helling mot noen små hull... Anonymous poster hash: e6903...f90
Von Hertelhofen Skrevet 13. september 2013 #34 Skrevet 13. september 2013 Nei, kunne ikke falt meg inn. Har tatt mannen på fersken et par ganger, jeg kjenner det lange veier pga lukten. Urin er faktisk sterilt, men det hjelper ikke. Det er ekkelt fordet!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #35 Skrevet 13. september 2013 Nei, kunne ikke falt meg inn. Har tatt mannen på fersken et par ganger, jeg kjenner det lange veier pga lukten. Urin er faktisk sterilt, men det hjelper ikke. Det er ekkelt fordet! da er vi stemplet en "smule " hysteriske begge to, fordi vi synes det er ekkelt og grisete... Anonymous poster hash: e6903...f90
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #36 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss.det er EKKELT og det er god nok grunn!!!Anonymous poster hash: e6903...f90 Det spruter ikke oppover veggen, men renner rett ned. Og så renner det rett ned i sluket. Hvordan i alle dager tisser du??Anonymous poster hash: 18d90...41b Når tiss treffer et grunnlag,så spretter det som regel opp igjen, og da som regel ut mot sidene. ikke tro at hullene i sluket kan ta unna en foss av dusj OG tiss. NOE vil helt sikkert sprette litt all over, så da har du piss litt over alt.Nice...Anonymous poster hash: e6903...f90 Nei, det spruter ikke opp igjen, det sildrer mellom bena og ned og sluket. Hehe.Anonymous poster hash: 18d90...41b Har du filmet dette i slow motion? Om ikke, så tror jeg ikke du helt vet hvordan vann /tiss oppfører seg når det kommer i store mengder på et flatt gulv med litt helling mot noen små hull... Anonymous poster hash: e6903...f90 Du er virkelig rar. Er det ingenting du har lært på skolen? Mange rare huer her as! Anonymous poster hash: 8b378...2fb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #37 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel! Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Hehe,en smule hysterisk ja Men da er det vel like ekkelt med svette og annet avfall fra kroppen? Anonymous poster hash: bb1b0...76e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #38 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel! Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Hæ? Spruter oppover dusjveggen? Hvordan får du til det? Og nei, jeg står da vel ikke i mitt eget tiss, det skylles ned i sluket av vannet. Og så vasker jeg meg, da ser du, etterpå. Tiss er dessuten helt rent i det det forlater kroppen, så fremt du er frisk, selvsagt, men klart, det plukker jo opp en bakterie eller fire på tur ut via kjønnslepper osv. Men søppel... Njaeiii... Anonymous poster hash: 22f15...8e2 Tiss er rent???Hva mener du med det?Har du villet drikke det? Nei? Har du villet vasket hendene i det? nei? Har du villet kokt det opp til tevann? nei? Har du villet osv osv??? Tiss er avfall fra kroppen,noe kroppen ikke trenger og ikke tar i bruk. Sånn er det, og slikt er søppel. Anonymous poster hash: e6903...f90 Urin er en veldig ren væske, ikke steril, sånn som mange trodde tidligere. Urinen inneholder en del bakterier, men ingen, så fremt man ikke har infeksjon i kroppen, umiddelbart farlige bakterier. Ja, i ytterste nødsfall ville jeg drukket urin. Hvis valget sto mellom å drikke urin og dø av dehydrering, så ville det valget være enkelt. Urin er en naturlig kroppsvæske og nei, den er ikke ekkel. I gamle dager var det f.eks. vanlig å urinere på sår f.eks. på hestebeina, for å rense såret og få det til å gro fortere. Selvfølgelig gjør man ikke sånn i dag, men å rense såret med urin var i alle fall veldig mye bedre enn å la være å rense. Anonymous poster hash: 22f15...8e2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #39 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel! Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Hæ? Spruter oppover dusjveggen? Hvordan får du til det? Og nei, jeg står da vel ikke i mitt eget tiss, det skylles ned i sluket av vannet. Og så vasker jeg meg, da ser du, etterpå. Tiss er dessuten helt rent i det det forlater kroppen, så fremt du er frisk, selvsagt, men klart, det plukker jo opp en bakterie eller fire på tur ut via kjønnslepper osv. Men søppel... Njaeiii... Anonymous poster hash: 22f15...8e2 Tiss er rent???Hva mener du med det?Har du villet drikke det? Nei? Har du villet vasket hendene i det? nei? Har du villet kokt det opp til tevann? nei? Har du villet osv osv??? Tiss er avfall fra kroppen,noe kroppen ikke trenger og ikke tar i bruk. Sånn er det, og slikt er søppel. Anonymous poster hash: e6903...f90 Urin er en veldig ren væske, ikke steril, sånn som mange trodde tidligere. Urinen inneholder en del bakterier, men ingen, så fremt man ikke har infeksjon i kroppen, umiddelbart farlige bakterier. Ja, i ytterste nødsfall ville jeg drukket urin. Hvis valget sto mellom å drikke urin og dø av dehydrering, så ville det valget være enkelt. Urin er en naturlig kroppsvæske og nei, den er ikke ekkel. I gamle dager var det f.eks. vanlig å urinere på sår f.eks. på hestebeina, for å rense såret og få det til å gro fortere. Selvfølgelig gjør man ikke sånn i dag, men å rense såret med urin var i alle fall veldig mye bedre enn å la være å rense. Anonymous poster hash: 22f15...8e2 jojo,men det underslår ikke det faktum at det er heslig å tisse i dusjen Anonymous poster hash: e6903...f90
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #40 Skrevet 13. september 2013 Pleier ikke gjøre det til vanlig men nå når jeg er gravid klarer jeg ikke tømme meg helt på do, og da kommer det automatisk med en gang jeg får varmt vann på kroppen. Nå er det ikke ekstreme mengder som kommer. Det sildrer nedover bena og ned i sluket så jeg er ikke redd for tiss på veggene akkurat. Uansett så vaskes jo dusjen med klorin flere ganger i uken. Anonymous poster hash: 1d5fe...31d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #41 Skrevet 13. september 2013 Nei, vanligvis gjør jeg ikke det. Men etter fødslene, med sying og masse ubehag med svie ved tissing, ble jeg faktisk ANBEFALT på sykehuset å tisse mens jeg dusja. Så SÅ ille kan det vel ikke være. Anonymous poster hash: 1e4ab...3f8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #42 Skrevet 13. september 2013 Nei, vanligvis gjør jeg ikke det. Men etter fødslene, med sying og masse ubehag med svie ved tissing, ble jeg faktisk ANBEFALT på sykehuset å tisse mens jeg dusja. Så SÅ ille kan det vel ikke være. Anonymous poster hash: 1e4ab...3f8 Når man får det varme vannet over magen så kan det gjøre det lettere å tisse. Vi fikk anbefalt å gjøre dette på de pasientene som led av inkontinens på sykehjem, under dusjing:) Jeg innrømmer at jeg gjør det av og til. Er høygravid og det føles ut som at babyen holder urinblæren i hendene sine og trykker på den. Jeg tisser alltid før jeg går Inn i dusjen, men likevel hender det at det kommer pittelitt til når vannet treffer magen. Så da har jeg valget; i dusjen eller på gulvet? Jeg vasker over etterpå og føler at to runder med sjampo, balsam og masse såpe fjerner eventuell lukt og rester. Så jeg ser ikke problemet. MEN jeg synes det er ekkelt å tisse bevisst i dusjen.. Anonymous poster hash: 2affe...4d5
skjotta Skrevet 13. september 2013 #43 Skrevet 13. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!! Anonymous poster hash: e6903...f90 Hæ? Spruter oppover dusjveggen? Hvordan får du til det? Og nei, jeg står da vel ikke i mitt eget tiss, det skylles ned i sluket av vannet. Og så vasker jeg meg, da ser du, etterpå. Tiss er dessuten helt rent i det det forlater kroppen, så fremt du er frisk, selvsagt, men klart, det plukker jo opp en bakterie eller fire på tur ut via kjønnslepper osv. Men søppel... Njaeiii... Anonymous poster hash: 22f15...8e2 Tiss er rent???Hva mener du med det?Har du villet drikke det? Nei? Har du villet vasket hendene i det? nei? Har du villet kokt det opp til tevann? nei? Har du villet osv osv??? Tiss er avfall fra kroppen,noe kroppen ikke trenger og ikke tar i bruk. Sånn er det, og slikt er søppel. Anonymous poster hash: e6903...f90 Urin er en veldig ren væske, ikke steril, sånn som mange trodde tidligere. Urinen inneholder en del bakterier, men ingen, så fremt man ikke har infeksjon i kroppen, umiddelbart farlige bakterier. Ja, i ytterste nødsfall ville jeg drukket urin. Hvis valget sto mellom å drikke urin og dø av dehydrering, så ville det valget være enkelt. Urin er en naturlig kroppsvæske og nei, den er ikke ekkel. I gamle dager var det f.eks. vanlig å urinere på sår f.eks. på hestebeina, for å rense såret og få det til å gro fortere. Selvfølgelig gjør man ikke sånn i dag, men å rense såret med urin var i alle fall veldig mye bedre enn å la være å rense. Anonymous poster hash: 22f15...8e2 Det brukes fortsatt av såkalte "overlevere" til å rense føtter (gnagsår o.l.) og blir også anbefalt i hæren under øvelser... ett betent gnagsår er fælt! Og det hjelper når du har blitt brunnet av brennmanet ;-)
Gilette Skrevet 15. september 2013 #44 Skrevet 15. september 2013 Ja,det gjør jeg Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar Anonymous poster hash: bb1b0...76e Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss. det er EKKELT og det er god nok grunn!!!Anonymous poster hash: e6903...f90 Hæ? Spruter oppover dusjveggen? Hvordan får du til det? Og nei, jeg står da vel ikke i mitt eget tiss, det skylles ned i sluket av vannet. Og så vasker jeg meg, da ser du, etterpå. Tiss er dessuten helt rent i det det forlater kroppen, så fremt du er frisk, selvsagt, men klart, det plukker jo opp en bakterie eller fire på tur ut via kjønnslepper osv. Men søppel... Njaeiii...Anonymous poster hash: 22f15...8e2 Tiss er rent???Hva mener du med det?Har du villet drikke det? Nei? Har du villet vasket hendene i det? nei? Har du villet kokt det opp til tevann? nei? Har du villet osv osv??? Tiss er avfall fra kroppen,noe kroppen ikke trenger og ikke tar i bruk. Sånn er det, og slikt er søppel. Anonymous poster hash: e6903...f90 http://freak.no/forum/archive/index.php/t-152621.html les denne Jeg tisser ikke i dusjen selv da vi har wc rett ved dusjen.
Nettie+jentungen Skrevet 15. september 2013 #45 Skrevet 15. september 2013 Nei, går alltid på do før jeg går i dusjen.
☆☆☆ Skrevet 15. september 2013 #46 Skrevet 15. september 2013 Med skikkelig vond urinvegsinfeksjon har eg gjort det, absolutt eit bedre alternativ enn å grue seg forderva til å tisse på grunn av smertene. Ei varm vasstråle kan gjere underverker. Ellers ser eg ikkje kvifor eg skulle vurdere det, eg går alltid på do før dusj.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #47 Skrevet 15. september 2013 Det gir fra seg en helt egen lukt når folk tisser i dusjen som jeg i hvert fall kjenner igjen - tisset sprer seg i vanndampen på badet Jeg synes det er skikkelig ekkelt. Har faktisk sagt i fra til gjester om at de får gjøre som de vil hos seg selv, men at jeg ikke setter pris på at de tisser i min dusj. Er ikke noe kjekt å dusje etter noen som har tisset i dusjen og føle at man står i tiss. Jeg forstår selvsagt at det finnes ekstraordinære omstendigheter som etter en fødsel, men de fleste er fullt i stand til å bruke toalettet. Anonymous poster hash: 8fd09...b87
mamma_bergen Skrevet 15. september 2013 #48 Skrevet 15. september 2013 Det gir fra seg en helt egen lukt når folk tisser i dusjen som jeg i hvert fall kjenner igjen - tisset sprer seg i vanndampen på badet Jeg synes det er skikkelig ekkelt. Har faktisk sagt i fra til gjester om at de får gjøre som de vil hos seg selv, men at jeg ikke setter pris på at de tisser i min dusj. Er ikke noe kjekt å dusje etter noen som har tisset i dusjen og føle at man står i tiss. Jeg forstår selvsagt at det finnes ekstraordinære omstendigheter som etter en fødsel, men de fleste er fullt i stand til å bruke toalettet. Anonymous poster hash: 8fd09...b87 Haha! Du har faktisk gitt beskjed til dine gjester at de ikke skal tisse i dusjen??
mylittlecat Skrevet 15. september 2013 #49 Skrevet 15. september 2013 Nei æsj, det lukter høgg! Og er fryktelig ekkelt, som en annen sier, noe av det går faktisk over i vanndampen og sprer seg i rommet. Deilig når urin faktisk henger på vegger og tak! Fy faen dere er kvalme, dere som tisser i dusjen!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #50 Skrevet 15. september 2013 Æsj nei, noe så ekkelt. Tenk på alle bakteriene dere dusjer i . Og dere tror dere blir rene!!! Anonymous poster hash: e927f...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå