Gå til innhold

Tisser dere i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg.

Anonymous poster hash: 18d90...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 880a6...30e

Skrevet

Nei æsj!! Tisse gjør jeg på do, men driter i dusjen det gjør jeg :)

Anonymous poster hash: 09051...c5e

Skrevet

Nei da skulle jeg vert rimelig dritings...;-)

Anonymous poster hash: 3a4ab...96b

Skrevet

Ja, dusjer sittende i badekar og noen ganger klarer jeg ikke holde meg =/

Anonymous poster hash: a6d49...b2b
Skrevet

Nei, får det ikke til..

Anonymous poster hash: d3f63...e0c
Skrevet

Ja det hender, men jeg prøver å gå på do alltid før jeg dusjer slik at det ikke skal hende.

Anonymous poster hash: a1931...579
Skrevet

Alltid! :) Ser ikke noe galt med det.

Anonymous poster hash: 45981...547

Skrevet

Det har skjedd, om jeg er grusomt tissetrengt og ikke får tisset før jeg dusjer. Men jeg synes det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 6b635...f42
Skrevet

Nei, alvorlig talt, toalettet er jo på samme rom!

Anonymous poster hash: c6be0...7e3
Skrevet

Etter jeg fikk unger, så klarer jeg ikke holde meg når jeg får varmt vann på livmor regionen, så tisser tit og ofte i dusjen.. Hjelper ikke med knipeøvelser heller, for jeg tisser ikke ellers ved spensthopp ol. Fikk beskjed om at det er mer normal "bi effekt" enn man skulle tro, og var ikke noe å ta på vei for, det er jo kun om jeg holder dusjstrålen rett mot der, noe jeg ikke gjør på offentlige steder..

Anonymous poster hash: 35d88...7b0
Skrevet

Nei, alvorlig talt, toalettet er jo på samme rom!

Anonymous poster hash: c6be0...7e3

Ikke hos alle ;) og uansett hadde ikke jeg rukket det, det forsvinner fort ned å sluket, så man står jo ikke i sitt eget tiss etterpå kan man jo si.

Anonymous poster hash: 35d88...7b0

Skrevet

Ja,det gjør jeg :)

Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar ;)

Anonymous poster hash: bb1b0...76e
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det gjør absolutt ingen ting, alt havner i samme avløp uansett. 

Anonymous poster hash: 22f15...8e2
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hendte av og til før, hadde ikke do inne på badet, og måtte gå gjennom stua for å gå på do, løper ikke der naken for å rekke do, så måtte jeg tisse, så fikk det bare bli slik.. Er glad vi flytter der hvor doen er på badet nå :-p

Skrevet

Hva som er galt med det da? Og ikke bare si at det er ekkelt,kom gjerne med ordentlig svar ;)

Er ikke det faktum at det er ekkelt en god nok grunn?Himmel!

Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss.

det er EKKELT og det er god nok grunn!!!

Anonymous poster hash: e6903...f90

Skrevet

Tiss er faktisk søppel fra kroppen,noe kroppen ikke vil ha. det spruter oppover dusjveggen og du står i ditt eget piss.

Det spruter ikke oppover veggen, men renner rett ned. Og så renner det rett ned i sluket. Hvordan i alle dager tisser du??

Anonymous poster hash: 18d90...41b

Skrevet

Hæ? Spruter oppover dusjveggen? Hvordan får du til det? Og nei, jeg står da vel ikke i mitt eget tiss, det skylles ned i sluket av vannet. Og så vasker jeg meg, da ser du, etterpå. 

Tiss er dessuten helt rent i det det forlater kroppen, så fremt du er frisk, selvsagt, men klart, det plukker jo opp en bakterie eller fire på tur ut via kjønnslepper osv. Men søppel... Njaeiii...

Anonymous poster hash: 22f15...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...