Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Har en sønn på 6 år som jeg tror sliter litt med forhuden, han får en ballong under forhuden når han tisser. Han sier ikke at det gjør vondt, har skylt det med saltvann for 2 år siden, da var han rød under der. Men skal jeg ta han med til legen? Eller hva annet kan jeg gjøre.. Anonymous poster hash: 65b68...2f6
<3 2G <3 Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Så lenge han ikke får vondt så la det være. Si heller at han får si fra om/når det blir et problem.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Hør med helsesøster på skolen, eller ring legekontoret og spør om det er noe legen bør se på. Anonymous poster hash: e6475...03d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Jeg ville ringt legen bare for å høre om dette er noe de burde se på. Tenker det er bedre å gjøre det mens han ennå er relativt liten enn når han blir større og slikt er pinlig og dumt å fortelle mor. Og ikke minst lege. Anonymous poster hash: 3bc39...d70
Musemorbr / Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Hør med legen. Dette høres ut som noe som kan bli smertefull når den begynner å vokse i puberteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå