Gå til innhold

Flere som aldri får feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være så syk som bare det, kaste opp, betonghode, brann i halsen og pottetett nese og slapp med typisk influensafølelse i kroppen. Men får jeg feber? Nei. Kroppstemp. ligger vanligvis på 35/36. En sjelden gang på 34 og enda sjeldnere 37.

Føler at jeg aldri er "godkjent" som syk i andre sine øyne siden jeg aldri har feber..

Anonymous poster hash: ec4f1...861
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vanligvis ligger på 35, har du kanskje feber når du er på 37 :P

Skrevet

Jeg har veldig sjeldent feber. Kan føle meg dårlig uten feber. Har hatt halsbetennelse flere ganger og har måttet krangle med legen for å få medisin etter to uker uten inntak av mat og lite drikke pga manglende feber.

Skrevet

Hadde vel ett snev av feber sist høsten 2002. Jeg var ikke vant med feber, så jeg møtte på jobb... Hadde akkurat starta i ny jobb og ville ikke ha fravær. Vel, jeg ble hjemsendt. Var helt blank i øya og litt tufs ellers. Men siden har jeg ikke hatt feber. Kan huske å ha hatt feber 3 ganger i mitt 37-årige liv. Sikkert influensa ene gangen og bronkitt det andre, saftig forkjølt sist.

Anonymous poster hash: 9a1b1...412

Skrevet

Normal kroppstemp for meg er 36. Jeg får aldri feber, istedenfor kaldsvetter jeg.

Har jeg 37 i "feber" så er jo det det samme som 38 for de med normal kroppstemp. Men siden 37 grader ikke kvalifiseres som feber, så må jeg si at nei, jeg får aldri feber, men ved 37 grader så slår det over til denne hersens kaldsvettingen :(

Anonymous poster hash: 156a7...d0c

Skrevet

Ja, jeg får utrolig sjelden feber, ligger også på 35/36 i temperatur.

Var slik når jeg var lita også, jeg har "38" i feber når jeg bikker 37.

En gang hadde jeg 40 i feber, trodde jeg skulle stryke med...

Kjenner meg igjen da når du sier at man liksom ikke er ordentlig sjuk fordi man ikke har høyere feber enn feks 37,8, men i min kroppstemperatur så er jeg nesten på 39 i feber da...

Jeg har målt mine barn på friske dager for å være sikker på deres temperaturer slik at jeg vet når de har feber ut i fra deres kropper. Han på 5,5 har feks normal temp på 36,3.

Skrevet

Jeg har så og si aldri feber. Hadde litt feber i vinter tror jeg (målte ikke, men kjentes sånn), da var ca. 15 /16 år siden sist og jeg nærmer meg 30 år.    

Anonymous poster hash: 1a0a1...714
Skrevet

Har også veldig sjelden feber. Men når jeg først får det ( kanskjeen gang hvert 7. År ca) er jeg totalt ødelagt. Type; gråter av smerte, hode er helt fjernt og klarer ikke at noen/noe er borti meg :P

Anonymous poster hash: 55e6b...69a

Skrevet

Har aldri feber. Har ligget på sykehuset med kraftig lungebetennelse, men hadde ikke feber

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kjenner til det der...nå har jeg vel normal kroppstemperatur, men jeg var sånn i tenårene. Normal temp på 35/36 og nesten aldri feber. Men når jeg først fikk feber var det rett opp i 40, og hallusinasjoner og alt mulig. Det meste jeg hadde var 40,7 en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...