Gå til innhold

å nei! hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeelp, skal på spa i morgen og har derfor vokset lår og bikinilinjer ( er i overkant hårete) og ser ut som ei ribba høne! Full av røde nupper :-( noen som har tips til å få det bort til i morgen? Huff har mensen også, så dette blir jo virkelig en romantisk spa weekend med mannen :-(

Anonymous poster hash: b7544...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smør på aloe vera eller kjøl det ned på et vis. Det kommer til å være mye bedre i morgen uansett :)

Skrevet

krem? Første gang jeg vokset meg var jeg også rød, men tror det roet seg til neste dag

Skrevet

Uff ikke meningen å le, skjønner det er kjipt men....Ha,ha,ha....! Ser så levende for meg de skyhøye forventningene til en slik helg mens gleden synker parallelt med forberedelsene.... Uff, en klem til deg!

Jeg kan av erfaring berolige deg med at det meste av de røde prikkene er betraktelig redusert til i morgen. (hjelper ikke deg nå,men kan være lurt å vokse noen dager før man skal vise seg frem...) Ellers smør deg med litt Aloe Vera om du har, unngå for all del parfymerte såper/kremer det neste døgnet.

Kos dere på spa!

Hilsen misunnelig (på spa'et altså, ikke ribbet-høne-følelsen ;) )

Skrevet

aloe vera eller zinksalve så fort som mulig..

Anonymous poster hash: ade38...f9b
Skrevet

Går over til i morgen. For Guds skyld ikke putt noe på, det irriterer bare. Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...