Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Jeg skal begynne i ny jobb på mandag, i kundesenter i gjensidige. Begynte plutselig å grue meg veldig. Ser for meg å sitte i tlf å ta imot henvendelser fra sinte kunder :-O Hva er din erfaring? Anonymous poster hash: f4388...263
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Har jobbet på kundesenter det i Gjensidige. Trodde jeg skulle jobbe med service men det var selger som var hovedfokuset. Alltid prøve å prakke på en ekstra forsikting med teamleder hengende rundt deg. Jeg sluttet etter 2 mnd. Anonymous poster hash: df07d...40a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Oi, det hørtes verre ut enn sinte kunder :/ Flere? Anonymous poster hash: f4388...263
Gjest cd0da Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Jeg har fått så mange sinte kunder at jeg mista tellinga første uka. Fått beskjed om at jeg er en drittsekk, at jeg er slem, at jeg ikke er verdt noe, fått spørsmål om jeg er dum, spørsmål om jeg er pedofil (Ja, du leste riktig!) osv. Møkkajobb! Sinte kunder, mye press ++. Sykemeldt på 3. uka nå
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Jeg jobba på kundesenter, men i et helt annet firma. Hatet det og orka til slutt ikke mer, og jeg er veldig utadvendt og positiv i utgangspunktet.. Drapstrusler og utskjelling på daglig basis er liksom ikke så mye å glede seg over. Anonymous poster hash: b12c1...f66
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Oi ... mye negativt her.... Men jeg har jobbet på kundesenter i over 10 år og elsket det. har / hadde innstillnga at jeg skulle være hyggelig mot alle, og at jeg kun var bedriftens ansikt utad. dette hadde ingenting med meg som privatperson å gjøre. viktig å takle mennesker på en ok måte i en slik jobb, da blir man behandlet ok tilbake Anonymous poster hash: 02f15...8d1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 HI Oi, nå gleder jeg meg virkelig hehe! Mye negativt, var det jeg tenkte meg. Flere? Godt å høre den ene positive da Anonymous poster hash: f4388...263
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Oi ... mye negativt her.... Men jeg har jobbet på kundesenter i over 10 år og elsket det. har / hadde innstillnga at jeg skulle være hyggelig mot alle, og at jeg kun var bedriftens ansikt utad. dette hadde ingenting med meg som privatperson å gjøre. viktig å takle mennesker på en ok måte i en slik jobb, da blir man behandlet ok tilbake Anonymous poster hash: 02f15...8d1 Nei, det er ikke nødvendigvis sant. Jeg behandler alltid kunder bra, er alltid smilende og blid i telefonen og svarer alle skikkelig. Det forandrer ikek det faktum at det er sykt mange kjempesinte folk der ute som ikke tar fem flate øre for å skjelle deg ut og true deg på livet. Og av og til er det nesten som om de blir enda mer provosert om man er hygeglig. I lengden er det enormt belastende, spesielt når jobben ikke engang har god lønn og dessuten ugunstige arbeidstider. Skal aldri tilbake til noe sånt. Anonymous poster hash: b12c1...f66
Husbygger Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Har jobba i kundesenter (bredbånd og strøm), slutta etter 1.5 år. Stortrivdes i perioder, andre perioder var ikke kjekke. Stort sett klarte jeg å få de sure/sinte/ufordragelige kundene til å bli blide igjen. Mens andre var super hyggelige å takka for hjelpen uansett hva vi hjalp de med. Bare vær forberedt på det meste så går det nok bra skal du se ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Hi igjen. Hvilken arbeidstid er vanlig? Er vel ikke kun 8-16 jobb? (Jeg skal kun jobbe 8-16, men pga avtale med arbeidsgiver). Hvilken lønn hadde dere? Anonymous poster hash: f4388...263
Gjest cd0da Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Jeg jobber kun 8-16. Lønnstrinn 1 på 145,27 kr ... Ikke Gjensidige da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå