CaptainHindsight Skrevet 13. september 2013 #26 Skrevet 13. september 2013 Åååååh, for ei nydelig lita jente du har! Fantastisk flott hår Slik det er på det første bildet syns jeg er penest, hadde ikke klippet det kortere. Men stussing er vel bare sunt for håret? Har selv veldig tykt hår og det dummeste jeg har gjort er å tynne det ut. Ble et skikkelig brusetroll av det.
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #27 Skrevet 13. september 2013 Åååååh, for ei nydelig lita jente du har! Fantastisk flott hår Slik det er på det første bildet syns jeg er penest, hadde ikke klippet det kortere. Men stussing er vel bare sunt for håret? Har selv veldig tykt hår og det dummeste jeg har gjort er å tynne det ut. Ble et skikkelig brusetroll av det. Som på det første blir hun kun hvis jeg grer det mens det er vått og hun sitter rolig (her kommer problemet) til det har tørket:P Ellers må det i dott på toppen eller i musefletter/flette for å ikke komme i øynene. Den bob'en går nemlig helt rundt den, foran også Men tenkte bare på stussing av tuppene ja, ikke klippe vekk lengden.
Tired mama Skrevet 13. september 2013 #28 Skrevet 13. september 2013 Åh helledussen meg så søt!!! Selv om vi ikke kan se ansiktet. :-)
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #29 Skrevet 13. september 2013 Åh helledussen meg så søt!!! Selv om vi ikke kan se ansiktet. :-) Hadde du fått se det også, hadde du helt sikkert smeltet! Det gjør jeg hver gang jeg ser på henne i alle fall
Tired mama Skrevet 13. september 2013 #30 Skrevet 13. september 2013 Åh helledussen meg så søt!!! Selv om vi ikke kan se ansiktet. :-) Hadde du fått se det også, hadde du helt sikkert smeltet! Det gjør jeg hver gang jeg ser på henne i alle fall Jeg har allerede smeltet. Det nydelige håret og de gode kinnene. For ikke å snakke om de gode lårene. :-) Hun ser veldig god ut altså!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #31 Skrevet 13. september 2013 Her har ungene blitt klipt/stusset jevnlig fra de var ca 1 år gamle. Ser ikke noen grunn til å IKKE klippe dem. Men nå synes jeg det og er "stygt" med barn som ikke får stusset/rettet opp ujevnheter i håret, kun fordi foreldrene vil spare ut langt hår på jentene sine:/ Ikke minst blir de vant til å være hos frisøren, og de har aldri vært "redde" for dama med saksen;) Anonymous poster hash: bdfe2...c53
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #32 Skrevet 13. september 2013 Hun er veldig søt! Hilsen en som vet hvem dere er. Anonymous poster hash: b1c00...0f2
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #33 Skrevet 13. september 2013 Åh helledussen meg så søt!!! Selv om vi ikke kan se ansiktet. :-)Hadde du fått se det også, hadde du helt sikkert smeltet! Det gjør jeg hver gang jeg ser på henne i alle fall Jeg har allerede smeltet. Det nydelige håret og de gode kinnene. For ikke å snakke om de gode lårene. :-) Hun ser veldig god ut altså! Haha ja de kinnene er populære. klyper og nusser på de hele tiden. plutselig blir de borte! Må nyte de mens de er der:P Skikkelig sumolår, haha
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #34 Skrevet 13. september 2013 Hun er veldig søt! Hilsen en som vet hvem dere er. Anonymous poster hash: b1c00...0f2 Takk:D
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #35 Skrevet 13. september 2013 Her har ungene blitt klipt/stusset jevnlig fra de var ca 1 år gamle. Ser ikke noen grunn til å IKKE klippe dem. Men nå synes jeg det og er "stygt" med barn som ikke får stusset/rettet opp ujevnheter i håret, kun fordi foreldrene vil spare ut langt hår på jentene sine:/ Ikke minst blir de vant til å være hos frisøren, og de har aldri vært "redde" for dama med saksen;) Anonymous poster hash: bdfe2...c53 Jeg kommer nok til å klippe henne selv til hun blir ganske stor:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #36 Skrevet 13. september 2013 Hva med en liten pannelugg da? Så slipper du strikkene hver dag. Anonymous poster hash: 8dd8a...608
Gjest meg&mini Skrevet 13. september 2013 #37 Skrevet 13. september 2013 For et vakkert hår!! Ikke klipp det enda:) Jeg ville ventet med å stusse det til det blir slitt, ser slitt ut eller hvis det blir veldig flokete:) Jeg ville heller ikke klippet pannelugg. Bruk heller strikk, klemmer, pannebånd, diadem osv:) Må også bare si at datteren sin så aldeles nydelig ut!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. september 2013 #38 Skrevet 13. september 2013 Skulle ønske jenta her hadde slik manke, eller i det minste som faren sin, men hun har nok fått det tynne etter meg :-/ 1,5 år, og tynt, og er ikke så langt som jenta di sitt enda (og jeg har kun tatt tuppene hennes 1 gang så langt :-p hehe Man ser som regel på tuppene om de må klippes, om de fortsatt er myke og fine, så trenger man ikke stusse det, men starter det å miste sin naturlige følelse (når du tar på det) så stusser du det litt
Bustetroll Skrevet 14. september 2013 Forfatter #39 Skrevet 14. september 2013 Skulle ønske jenta her hadde slik manke, eller i det minste som faren sin, men hun har nok fått det tynne etter meg :-/ 1,5 år, og tynt, og er ikke så langt som jenta di sitt enda (og jeg har kun tatt tuppene hennes 1 gang så langt :-p hehe Man ser som regel på tuppene om de må klippes, om de fortsatt er myke og fine, så trenger man ikke stusse det, men starter det å miste sin naturlige følelse (når du tar på det) så stusser du det litt Hun har vært heldig med håret ja ! Det er jo ikke hekt normalt å ha den manken når man er baby, hehe. får vente litt med stussinga da
Bustetroll Skrevet 14. september 2013 Forfatter #40 Skrevet 14. september 2013 Hva med en liten pannelugg da? Så slipper du strikkene hver dag. Anonymous poster hash: 8dd8a...608 Tror ikke hun vil kle pannelugg.. Klarer liksom ikkehelt å se for meg det:p Hun har jo rundt hode
☆☆☆ Skrevet 14. september 2013 #41 Skrevet 14. september 2013 Med det tempoet mi får hår kan vi vel sjå fram til denne sveisen rundt skulealder Ville ikkje klipt.
Bustetroll Skrevet 14. september 2013 Forfatter #42 Skrevet 14. september 2013 Med det tempoet mi får hår kan vi vel sjå fram til denne sveisen rundt skulealder Ville ikkje klipt. hehe, nei jeg har vært heldig med det håret der! Avventer klipping litt da ^^ Heller vente til det blir nødvendig
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. september 2013 #43 Skrevet 15. september 2013 Skulle ønske jenta her hadde slik manke, eller i det minste som faren sin, men hun har nok fått det tynne etter meg :-/ 1,5 år, og tynt, og er ikke så langt som jenta di sitt enda (og jeg har kun tatt tuppene hennes 1 gang så langt :-p hehe Man ser som regel på tuppene om de må klippes, om de fortsatt er myke og fine, så trenger man ikke stusse det, men starter det å miste sin naturlige følelse (når du tar på det) så stusser du det litt Hun har vært heldig med håret ja ! Det er jo ikke hekt normalt å ha den manken når man er baby, hehe. får vente litt med stussinga da Slik var jenta til ei bekjent også, hun hadde en tykk hestehale når hun var 6 mnd, kunne sette håret hennes i en topp på hodet rett etter fødsel Hadde vi nok kunne gjort om hun hadde håret etter faren sin her også, men hun fikk mitt tynne, som bruker evigheter på å vokse ut.. Mens storebror har tykk manke, som må trimmes jevnt, for å ikke få skulderlangt hår
Bustetroll Skrevet 16. september 2013 Forfatter #44 Skrevet 16. september 2013 Skulle ønske jenta her hadde slik manke, eller i det minste som faren sin, men hun har nok fått det tynne etter meg :-/ 1,5 år, og tynt, og er ikke så langt som jenta di sitt enda (og jeg har kun tatt tuppene hennes 1 gang så langt :-p hehe Man ser som regel på tuppene om de må klippes, om de fortsatt er myke og fine, så trenger man ikke stusse det, men starter det å miste sin naturlige følelse (når du tar på det) så stusser du det litt Hun har vært heldig med håret ja ! Det er jo ikke hekt normalt å ha den manken når man er baby, hehe. får vente litt med stussinga da Slik var jenta til ei bekjent også, hun hadde en tykk hestehale når hun var 6 mnd, kunne sette håret hennes i en topp på hodet rett etter fødsel Hadde vi nok kunne gjort om hun hadde håret etter faren sin her også, men hun fikk mitt tynne, som bruker evigheter på å vokse ut.. Mens storebror har tykk manke, som må trimmes jevnt, for å ikke få skulderlangt hår hihi, gutter med masse hår er kjempesøtt Jeg hadde også sånn dott på toppen da hun var helt ferskt, he he. Hun ble "kjendis" på sykehuset pga håret sitt også, alle sa "oi, det var litt av et hår det", da vi gikk forbi. og hun ble "Babyen med håret", haha. Men da var det mest pga fargen, ikke mengden. For hun kom ut med sølvhår. Jeg er jo HELT mørk, pappaen er lys, men alle på faren hans sin side er mørke da de ikke er norske, men moren hans sin side er lys. Så i og med atmørkt liksom skal dominere, er det rart hun er SÅ blond:P en det kan jo forandre seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå