Bustetroll Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 (endret) Jeg er en jente som har fått utdelt en manke som sikkert kunne holdt til 10, og dette har min datter ganske tydelig arvet.Jeg vil jo at hun skal ha tykt og flott hår, så jeg lurer på om jeg burde begynne å klippe det allerede? Altså stusse det jevnlig..Dette er manken, 8 mnd gammel Endret 13. september 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Min datter ble født med hår og hadde da hun var 1 år hår nede på ryggen. Da klipte jeg det og har klipt det litt jevnt og trutt for å holde det fint. Hun har hår litt nedenfor skuldrene, litt krøller, og det ser velstelt ut. Jeg ville ventet litt med å klippe det så lenge det ser pent og velstelt ut Anonymous poster hash: 53cb9...b90
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2013 Min datter ble født med hår og hadde da hun var 1 år hår nede på ryggen. Da klipte jeg det og har klipt det litt jevnt og trutt for å holde det fint. Hun har hår litt nedenfor skuldrene, litt krøller, og det ser velstelt ut. Jeg ville ventet litt med å klippe det så lenge det ser pent og velstelt ut Anonymous poster hash: 53cb9...b90 Håret bak går faktisk ganske langt ned på ryggen når jeg holder det rett, er krøller nederst, hehe. Må ha det i musefletter/fletter hver dag for at hun ikke skal få alt i øynene. Men vil at det skal vokse like mye videre, og hvis jevnlig stussing hjelper til så det fortsetter å vokse seg sterkt og fint, så gjør jeg jo det. Men gidder ikke hvis det vokser like fint uansett.
Gulljnta Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Jeg har ikke klippet min 3-åring. Hun har også krøller nederst. Hun hadde vel sånn som din jente når hun var 1 år gammel. Nå er det helt ned til rumpa. Klippet 5-åringen og angrer som en hund, de fine krøllene hun hadde i tuppene på håret kom aldri tilbake.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Nydelig hår Og ser ut som ei nydelig tulle. Ser velstelt ut, hadde ikke klippet det. Anonymous poster hash: 6097c...4f0
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2013 Jeg har ikke klippet min 3-åring. Hun har også krøller nederst. Hun hadde vel sånn som din jente når hun var 1 år gammel. Nå er det helt ned til rumpa. Klippet 5-åringen og angrer som en hund, de fine krøllene hun hadde i tuppene på håret kom aldri tilbake. De krøllene har jeg hørt forsvinner etterhvert uansett. Så lenge de ikke ER krøllete da, men er visst vanlig at babyer har sånne "babykrøller". Jeg mener jo ikke å klippe henne kort. Men bare ta tuppene.. Sånn som man gjør når man vil ha raskere langt og sunt hår, da stusser man tuppene jevnlig. Så kanskje det er lurt å gjøre fra allerede babystadiet?
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2013 Nydelig hår Og ser ut som ei nydelig tulle. Ser velstelt ut, hadde ikke klippet det. Anonymous poster hash: 6097c...4f0 Igjen, mener stusse tuppene, ikke klippe lengden Og ja, det er en nydelig tulle:D
Løvinna30 Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Å så nusselig :-) Du kan jo stusse litt på det, hvis DU hat lyst til det :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Dere trenger en elektriker. Masse ledninger liggende å flyte Anonymous poster hash: 05f84...29a
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2013 Dere trenger en elektriker. Masse ledninger liggende å flyte Anonymous poster hash: 05f84...29a Neida, jeg har de liggende fremme fordi jentungen syntes de er så gode å tygge på
2 prinser <3 Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 For et nydelig hår! Ikke klipp! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Om du bare skal stusse så går det jo Men syns det var fint nederst slik det var egentlig. Skikkelig bob Anonymous poster hash: 6097c...4f0
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2013 Om du bare skal stusse så går det jo Men syns det var fint nederst slik det var egentlig. Skikkelig bob Anonymous poster hash: 6097c...4f0 Haha det er IKKE sånn til vanlig. Der hadde jeg nettopp dusja og gredd henne. Vanligvis ser det... hmm.. *finne bilde*.. Sånn ut:
BareMas Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Med den hårmanken(som forresten var helt nydelig) har du sikkert erfaring m strikk! Vi trenger noen som sitter godt i håret, uten å skade håret. Tips???
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 13. september 2013 Med den hårmanken(som forresten var helt nydelig) har du sikkert erfaring m strikk! Vi trenger noen som sitter godt i håret, uten å skade håret. Tips??? Jeg kjøpte en sånn liten pose med strikker på babymagasinet på grønland. Sånne små gummistrikker. Sikkert 200 stk i posen. De er kjempeelastiske, så blir ikke så vondt for babyen å sette i,og de sitter godt. Det er også sånn fin gummi som gjør at man kan også kan "dra av" strikken hvis man bruker 2 negler. Den limer seg ikke helt til håret som mange gummistrikker kan gjøre. De har også sånne småstrikker på glitter og sånn.. Men vet ikke om det er sånn dum limegummi:P
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #17 Skrevet 13. september 2013 Du kan vel vente med å stusse tuppene til håret begynner å bli slitt? Er viktig å ta vare på håret, om det skal se fint ut og være i god kvalitet. Skikkelig pent hår da! Og alle sier at min 6 mndrs baby har så pent hår... Høh, de vet ikke hva hår er for noe! (hun har normalt babyhår altså, men mange er jo skallet, og det er hun langt ifra). Anonymous poster hash: b33d6...a54
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #18 Skrevet 13. september 2013 Om du bare skal stusse så går det jo Men syns det var fint nederst slik det var egentlig. Skikkelig bob Anonymous poster hash: 6097c...4f0 Haha det er IKKE sånn til vanlig. Der hadde jeg nettopp dusja og gredd henne. Vanligvis ser det... hmm.. *finne bilde*.. Sånn ut: Haha, næmmen Så nydelig. Anonymous poster hash: 6097c...4f0
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #19 Skrevet 13. september 2013 Med den hårmanken(som forresten var helt nydelig) har du sikkert erfaring m strikk! Vi trenger noen som sitter godt i håret, uten å skade håret. Tips??? Her er de
BareMas Skrevet 13. september 2013 #20 Skrevet 13. september 2013 Med den hårmanken(som forresten var helt nydelig) har du sikkert erfaring m strikk! Vi trenger noen som sitter godt i håret, uten å skade håret. Tips??? Jeg kjøpte en sånn liten pose med strikker på babymagasinet på grønland. Sånne små gummistrikker. Sikkert 200 stk i posen. De er kjempeelastiske, så blir ikke så vondt for babyen å sette i,og de sitter godt. Det er også sånn fin gummi som gjør at man kan også kan "dra av" strikken hvis man bruker 2 negler. Den limer seg ikke helt til håret som mange gummistrikker kan gjøre. De har også sånne småstrikker på glitter og sånn.. Men vet ikke om det er sånn dum limegummi:P Må prøve glitter sine da kjøpte noen på vita som virket bra. Sitter godt, men synes de sliter litt på mykt babyhår. Takk for tipset:)
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #21 Skrevet 13. september 2013 Du kan vel vente med å stusse tuppene til håret begynner å bli slitt? Er viktig å ta vare på håret, om det skal se fint ut og være i god kvalitet. Skikkelig pent hår da! Og alle sier at min 6 mndrs baby har så pent hår... Høh, de vet ikke hva hår er for noe! (hun har normalt babyhår altså, men mange er jo skallet, og det er hun langt ifra). Anonymous poster hash: b33d6...a54 Ja min ser så mye eldre ut også pga håret. Så de fleste tror hun er rundt 1 år, det har de gjort siden hun var ca 6 mnd. Men hun er jo knøttliten. Hun er 10 mnd og 65,5 cm , så en kompakt liten jente med mye hår, haha Klumpen
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #22 Skrevet 13. september 2013 Du kan vel vente med å stusse tuppene til håret begynner å bli slitt? Er viktig å ta vare på håret, om det skal se fint ut og være i god kvalitet. Skikkelig pent hår da! Og alle sier at min 6 mndrs baby har så pent hår... Høh, de vet ikke hva hår er for noe! (hun har normalt babyhår altså, men mange er jo skallet, og det er hun langt ifra). Anonymous poster hash: b33d6...a54 Ja min ser så mye eldre ut også pga håret. Så de fleste tror hun er rundt 1 år, det har de gjort siden hun var ca 6 mnd. Men hun er jo knøttliten. Hun er 10 mnd og 65,5 cm , så en kompakt liten jente med mye hår, haha Klumpen Hun ser litt eldre ut enn 10 mndr, ja Men om hun er så liten (mi på 6mndr er 66 cm!), ville jeg ikke trodd hun var ett år uansett hvor stor og fin hårmanke hun hadde hatt Men hun ser helt nyyydelig ut da! Anonymous poster hash: b33d6...a54
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #23 Skrevet 13. september 2013 Fryktelig søt jente du har!!!Å et helt utrolig fint hår!! Jeg må få si en ting da:ikke la det bli for langt! Jeg synes mange jenter har alt for langt hår, og da blir det bare hår og ikke en frisyre. Synes den boben hun har på det første bildet er kjempefin,rammer inn ansiktet hennes veldig bra,samtidig som det ikke tar over hele jenta om du skjønner hva jeg mener. jeg kjenner ei jente som hadde halvvlangt hår,men da hun var 5 år, klipte mora det helt kort,i en fantastisk fin frisyre som fikk det vakre ansiktet hennes til å komme frem. SÅ langt hår på jenter er ikke alltid det peneste Har to gutter med masse hår og har nå ei lita tulle på 3 mnd.GLEDER meg til å se hvordan hennes hår blir!! Anonymous poster hash: a35bf...47b
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #24 Skrevet 13. september 2013 Du kan vel vente med å stusse tuppene til håret begynner å bli slitt? Er viktig å ta vare på håret, om det skal se fint ut og være i god kvalitet. Skikkelig pent hår da! Og alle sier at min 6 mndrs baby har så pent hår... Høh, de vet ikke hva hår er for noe! (hun har normalt babyhår altså, men mange er jo skallet, og det er hun langt ifra). Anonymous poster hash: b33d6...a54 Ja min ser så mye eldre ut også pga håret. Så de fleste tror hun er rundt 1 år, det har de gjort siden hun var ca 6 mnd. Men hun er jo knøttliten. Hun er 10 mnd og 65,5 cm , så en kompakt liten jente med mye hår, haha Klumpen Hun ser litt eldre ut enn 10 mndr, ja Men om hun er så liten (mi på 6mndr er 66 cm!), ville jeg ikke trodd hun var ett år uansett hvor stor og fin hårmanke hun hadde hatt Men hun ser helt nyyydelig ut da! Anonymous poster hash: b33d6...a54 Som regel sitter hun jo i vogna så man ser ikke hvor lang hun er. Så er hun liten og kompakt:P Ja hun er ganske så nydelig. Hun ser ut som en dukke, sier absolutt alle som møter henne:P
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 Forfatter #25 Skrevet 13. september 2013 Fryktelig søt jente du har!!!Å et helt utrolig fint hår!! Jeg må få si en ting da:ikke la det bli for langt! Jeg synes mange jenter har alt for langt hår, og da blir det bare hår og ikke en frisyre. Synes den boben hun har på det første bildet er kjempefin,rammer inn ansiktet hennes veldig bra,samtidig som det ikke tar over hele jenta om du skjønner hva jeg mener. jeg kjenner ei jente som hadde halvvlangt hår,men da hun var 5 år, klipte mora det helt kort,i en fantastisk fin frisyre som fikk det vakre ansiktet hennes til å komme frem. SÅ langt hår på jenter er ikke alltid det peneste Har to gutter med masse hår og har nå ei lita tulle på 3 mnd.GLEDER meg til å se hvordan hennes hår blir!! Anonymous poster hash: a35bf...47b Neida trenger ikke bli så fryktelig langt. Vet godt hva du mener med for langt hår. På småjenter syntes jeg ikke det er SÅ farlig, men voksne damer med kjempelangt hår, det ser bare dumt ut rett og slett. Når det blir lengre enn litt nedenfor skuldrene, blir det bare "unødvendig" hår som drar hele ansiket nedover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå