Gå til innhold

Kjoler for oss med litt magefett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er flinke på stil og snitt som kan gi meg noen tips til kjoler som kan passe for meg som er litt "stuttjukk" og sliter med deigete bollemage etter fødsel, samt litt brede hofter?

Vil så gjerne gå med litt feminint snitt og kjoler, helst ikke minimini, men finner liksom ikke noe som passer. Magen er i veien. 

Jeg er ikke kjempetjukk, men ligger rett over overvektig, og det meste sitter på magen og deretter på hofter og rumpe. Noen tips til å skjule dette?

Noen som har linker til noen fine kjoler for en kropp som dette?

Liker det elegant og classy, og ikke korkort..

På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: 7cf43...f56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utrolig dårlig på uttrykk når det gjelder klær, men prøver meg på et lite svar likevel...! ;)

Jeg kan fint gå under din beskrivelse, og jeg liker godt kjoler og topper som har strikk/snitt (heter det det der tro...?) rett under brystene, og som går "utover" nedover, på en måte.

Å, jeg er utrolig dårlig til å forklare...! Var det forståelig? :)

Anonymous poster hash: 0097e...5b1

Skrevet

Emperieliv. Da fremhever det midjen og er flagrete der du er litt tjukk :)

Skrevet

Er det noen som har tips til nettbutikker som fører dette da, og linker til spesielle kjoler?

Skrevet

Jeg er utrolig dårlig på uttrykk når det gjelder klær, men prøver meg på et lite svar likevel...! ;)

Jeg kan fint gå under din beskrivelse, og jeg liker godt kjoler og topper som har strikk/snitt (heter det det der tro...?) rett under brystene, og som går "utover" nedover, på en måte.

F.eks noe som dette, helt tilfeldig valgte kjoler ;)

post-42-12360_thumb.jpeg

Skrevet

F.eks noe som dette, helt tilfeldig valgte kjoler ;)

Og dette!

post-42-100095_thumb.jpeg

Skrevet

Slik fasong som denne er fint til deg tenker jeg:

mansjettkjole.jpg

Anonymous poster hash: e5c60...4d6
Skrevet

Er det noen som har tips til nettbutikker som fører dette da, og linker til spesielle kjoler?

Jeg handler på f.eks hm og ellos. Eller så finner du jo det meste på zalando.

Skrevet

Min erfaring er faktisk at kjoler med empire liv får meg til å se større ut.. Kjoler med snitt er faktisk finest - altså figursydde kjoler.. Så lenge de ikke er for trange og har rett lengde (rett over kneet) så er det faktisk utrolig slankende... 

Anonymous poster hash: 3be91...b68
Skrevet

Omslagskjoler liker jeg.

Anonymous poster hash: b909e...d59

Skrevet

Min erfaring er faktisk at kjoler med empire liv får meg til å se større ut.. Kjoler med snitt er faktisk finest - altså figursydde kjoler.. Så lenge de ikke er for trange og har rett lengde (rett over kneet) så er det faktisk utrolig slankende... 

Jeg kan heller ikke ha for mye vidde rundt magen, er str 42/44 med typisk eplefasong og bruker sjelden kjole. Om det er for mye vidde under et empireliv ser jeg ut som en hval... De få gangene jeg gjør det er det penest med kjoler som er litt smale men ikke tettsittende. Har flere kjoler i merket Cream, de har en del som sitter pent selv om man ikke er timeglass...

http://www.zalando.no/cream/?_q=cream&sc=false

Skrevet

Jeg finner iallefall svært lite, ingenting som faller i smak (eller, passer til min kropp da) på HM eller Ellos. Finner noen på Nelly, men endel der er ohgså for kort. Jeg er for gammal til minikjoler! ;)

Er også litt rett kjoler med empireliv gjør meg større, siden jeg også har bred rumpe. Og står ikke magen bare enda mer ut da? :S

Skrevet

http://www.miinto.no/p-69515-deilig-kjole-med-drapering

http://www.miinto.no/p-43198-toff-kjole-med-drapering-i-nano-stoff

http://www.pinupgirlclothing.com/heidi-dress-black-dot.html

Jeg fant ikke de beste eksemplene, men det er ofte litt slankende med draperinger, særlig om de er i sidene av kjolen. 

Pinupgirl-siden har mange kjoler med flotte snitt. Du burde antagelig ha en som har innsving litt høyere enn den som jeg har som eksempel her, og som går utover i skjørtet. (Herlighet så dårlig til å forklare :P)

Skrevet

Slik fasong som denne er fint til deg tenker jeg:

mansjettkjole.jpg

Den var fin, hvor selges den?

Anonymous poster hash: 44eea...f8e

Skrevet

Noen som er flinke på stil og snitt som kan gi meg noen tips til kjoler som kan passe for meg som er litt "stuttjukk" og sliter med deigete bollemage etter fødsel, samt litt brede hofter?

Vil så gjerne gå med litt feminint snitt og kjoler, helst ikke minimini, men finner liksom ikke noe som passer. Magen er i veien. 

Jeg er ikke kjempetjukk, men ligger rett over overvektig, og det meste sitter på magen og deretter på hofter og rumpe. Noen tips til å skjule dette?

Noen som har linker til noen fine kjoler for en kropp som dette?

Liker det elegant og classy, og ikke korkort..

På forhånd takk :)

Vil tro Empir stil er det beste :-) Sjekk trinny og Susannahs body types!

Anonymous poster hash: a346d...379

Skrevet

ÅÅÅÅh jeg elsker Trinny og Susannah!! Det beste de sier er at man skal fremheve det som er best ved seg selv og ikke henge seg opp i å skjule det som ikke er fullt så perfekt :-)

Har du epleform? 

Prøv det skjemaet til hun over her og les rådene til den kroppstypen du blir. Noe av det viktigste er faktisk riktig BH!! Min mann mente jeg hadde gått ned masse her for leden kun fordi jeg endelig etter fødsel nummer to hadde kjøpt et par nye BH-er.... ;-P

Anonymous poster hash: a346d...379
Skrevet

Enig, det er lett å se gravid ut i en kjole med empirie liv

Anonymous poster hash: 8364b...981

Skrevet

Kjole med empireliv, kan bli fint. Den er smalest rett under bysten.  

Eventuelt en rett a-formet kjole som sitt litt løst rundt mageområdet.  Du kan også gå for en litt strammere kjole som har litt drapering på magen og som er mørk. Da vil det "viske" bort/kamuflere magefettet.

Anonymous poster hash: 57429...b18
Skrevet

Omslagskjoler fungerer fint for oss med litt mage. 

w_40.jpg

Anonymous poster hash: c5bee...338
Skrevet

Omslagskjoler fungerer fint for oss med litt mage. 

w_40.jpg

Eller denne.

122520.jpg

Skrevet

Den kjolen som siv jensen hadde på seg i dag på senkveld er ganske fin for dem med litt kjøtt på mage og hofter ;)

Anonymous poster hash: 82fe8...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...