Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #26 Skrevet 14. september 2013 Du MÅ vel ha hørt gangnam style?? Er du ikke det minste nysgjerrig på hva verden har ledd av?? Jeg elsker the fox, synes den er genial og fryder meg over ar de så langt har fått 25mill views! Anonymous poster hash: 8f6ae...195
Musemorbr / Skrevet 14. september 2013 #27 Skrevet 14. september 2013 Du MÅ vel ha hørt gangnam style?? Er du ikke det minste nysgjerrig på hva verden har ledd av?? Jeg elsker the fox, synes den er genial og fryder meg over ar de så langt har fått 25mill views! Anonymous poster hash: 8f6ae...195 Nei, jeg har ikke hørt den, og jeg har ikke lyst heller. Pleier ikke oppsøke sånne ting. Jeg har fått forklart hva det er, og plasserer det i samme kategori som crazy frog - ting man helst skulle ønske man ikke visste hva var.
Gustav Klitt Skrevet 14. september 2013 #28 Skrevet 14. september 2013 Jeg snublet over Someone like you på youtube i går, og den var.... veldig rar. Mer vellaget og stilig enn egentlig morsom. I'm a fan!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #29 Skrevet 14. september 2013 Syns ikke den er morsom i det hele tatt. Ikke helt min humor Anonymous poster hash: 16764...add
Gunner Skrevet 14. september 2013 #30 Skrevet 14. september 2013 Jeg trakk så vidt litt på smilebåndet første gangen jeg så den. Andre gangen så jeg den med noen, og da lo jeg. Men jeg syns den er mest slitsom.
SameSara Skrevet 14. september 2013 #31 Skrevet 14. september 2013 Liker Ylvis og det er utrolig bra at de gjør det så godt, også i utlandet. Unner dem all suksess de kan få !
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #33 Skrevet 14. september 2013 Skjønner bare ikke hva som er så fryktelig gøy med "what does the fox say", reven er jo en del av hundefamilien, så da kan man vel selv regne seg frem til at reven "bjeffer". Glad i ironi altså, men synes dette er dårlig humor... Anonymous poster hash: 90483...263
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #34 Skrevet 14. september 2013 Jeg digger Ylvis. Var på et av showene deres, det som var basert på musikk, for 9 år siden og det var bare knallbra! Var på Ikea når de holdt på å sette opp den "fellen" i den inreda leiligheten også, sto plutselig face to face med Bård, made my day Er ikke sånn veeeldig begeistra for The Fox egentlig, men den er jo fengende, så jeg skjønner hvorfor det er akkurat den som er blitt viral. De synger jo dødsbra, jeg elsker Stonehenge og Egeland Og så har de en julesang som er helt nydelig om man ser bort fra teksten Anonymous poster hash: db8c9...0a2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #35 Skrevet 14. september 2013 Skjønner bare ikke hva som er så fryktelig gøy med "what does the fox say", reven er jo en del av hundefamilien, så da kan man vel selv regne seg frem til at reven "bjeffer". Glad i ironi altså, men synes dette er dårlig humor... Anonymous poster hash: 90483...263 Du tuller nå? Poenget er jo at reven ikke bjeffer. Den har en helt egen lyd. Dritskummel lyd. Anonymous poster hash: 0fa85...345
PintSizedDictator Skrevet 14. september 2013 #36 Skrevet 14. september 2013 Skjønner bare ikke hva som er så fryktelig gøy med "what does the fox say", reven er jo en del av hundefamilien, så da kan man vel selv regne seg frem til at reven "bjeffer". Glad i ironi altså, men synes dette er dårlig humor... Anonymous poster hash: 90483...263 Dette er ikke Ironi... Ironi er tvetydighet, der man sier en ting men mener noe annet. Dette er mer en parodi på popmusikken. De viser at de kan lage en sang om hva som helst og det blir en mega hit så lenge musikken er fengende. Med tanke på hvor mange treff de har på denne videoen så vil jeg kalle dem musikalske genier. De, og da spesielt Vegard, har fantastiske stemmer og en humor som ikke harselerer med noen. At det ble en sang om reven er en tilfeldighet, det sier de jo selv. Det er ikke ment som en seriøs video..-.- Jeg tror de er fullstendig klar over at Reven er et hundedyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå