Gå til innhold

Ylvis - The fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt! Men ikke den morsomste - det er Stonehenge. Helt ubetalelig! Noe av humoren i det er at det er så forseggjort. Hehehe...

Skrevet

Jeg tror jeg er en av de få som ikke syns den er morsom. Jeg liker egentlig ingenting ved den. Jeg ser bare ikke humoren, eller skjønner ikke eksakt hva som skal være gøy. 

Skrevet

Første gang jeg så den, syntes jeg den bare var rar. Men blir litt artigere nå når jeg har sett den flere ganger.

Man må se humoren i det. Hva er det egentlig reven sier ? ;)

Komisk at de har laget sang om det. Skulle jo bare være et innslag på showet deres

Anonymous poster hash: 26be3...214
Skrevet

Ungene mine digger sangen, så nå gjør jeg det også :P Syns de har mange vittige forslag til hva reven  sier ;)

Anonymous poster hash: f5ef6...c9c
Skrevet

Helt herlig sang, klarer knapt å få den ut av hode. Stonehenge er så godt som like bra.

Skrevet

Morsomt! Men ikke den morsomste - det er Stonehenge. Helt ubetalelig! Noe av humoren i det er at det er så forseggjort. Hehehe...

HELT enig! Jeg ler så jeg griner av stonehenge!

Skrevet

Synes sangen er veldig bra. Både morsom og fengende.

Skrevet

Noe av poenget er vel at selv om alt de gjør er på pur f... så er det faktisk dødsfint. De synger jo utrolig bra :) 

Anonymous poster hash: 5fcea...ec3
Skrevet

Jeg syns faktisk at Egeland sangen er bra.. Haha, de synger jo knallfint, selv om teksten er morsomt..

Litt Boyzone møter weird al, møter lonely island.

Anonymous poster hash: 01dbe...c85
Skrevet

Føler meg som den eneste i verden som ikke synes den er noe morsom

Anonymous poster hash: dc281...480

Skrevet

Jeg digger ylvis...sangen også! Enig med deg over her som mener stonehenge tar kaka:)

Ungene digger fox, så den spilles flere ganger hver dag:)

Skrevet

Ja, den er morsom, men ikke så morsom som noen av de andre musikkvideoene de har laget.

Til dere som ikke synes den er morsom, eller ikke forstår det: Ylvis bruker ironi og harselerer musikkvideoer generelt. De framstår som dønn seriøse på måten de synger på, men samtidig bruker de tekster som er fullstendig useriøse og mer eller mindre meningsløse. Spesielt godt kommer dette fram i "work it" synes jeg. Man må nok like ironi for å ta humoren. "The fox" er nok mer catchy og fascinerende enn veldig morsom da ;-)

Anonymous poster hash: 1106d...4af

Skrevet

De kan jo faktisk synge, så nesten synd at de "tuller" slik. Men morsomt :-)

For de som vil høre mer de har gjort, så kan dere søke opp de norske sangene fra Spirit, hingsten fra Cimarron :-)

Skrevet

Jeg syns at Pressure er utrolig catchy! Vegard virkelig "nailer" Sean Paul-looken i den videoen med det håret, haha :-D

Anonymous poster hash: dfbfd...a8e

Skrevet

Jeg digger den! Liker også Jan Egeland og Stone Henge :)

Skrevet

Landeplage, samtidig er den fengende. Utrolig teit og dårlig tekst, men de er flinke til å synge. Uff

Anonymous poster hash: ad399...9b8

Skrevet

Jeg tror jeg er en av de få som ikke syns den er morsom. Jeg liker egentlig ingenting ved den. Jeg ser bare ikke humoren, eller skjønner ikke eksakt hva som skal være gøy.

Samme her. Finner det faktisk morsommere å se maling tørke.

Anonymous poster hash: 10696...f78

Skrevet

Etter å ha hørt sangen nå så skjønner jeg at jeg ikke har gått glipp av noe stort. 

Skrevet

Har ikke orket å se hele videoen, de synger så surt at jeg får helt fnatt! 

Skrevet

Surt ? Hahaha, gå til legen å få en øreskylling du. De er jo knallgode til å synge:)

Anonymous poster hash: f6fdc...668

Skrevet

"Fnatt er den danske betegnelsen på skabb, hovedsakelig i underlivet" hehehehe

Anonymous poster hash: f6fdc...668

Skrevet

Jeg syntes den var litt morsom, så jeg sendte den til en amerikansk venn som fra før er fan av raske menn. Men jeg angret meg et par dager etter. Jeg forstår ikke hvorfor den har blitt så enorm. Den er morsom, men noe av det morsomme er jo at den er så overprodusert. Liker ikke å være med på promotering av sånne hype 'er. Jeg som til dags dato ikke engang har hørt den der gangham sangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...