Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #26 Skrevet 13. september 2013 1. Lukker ALDRI dører/skap etter seg 2. Konstant for sent. Dvs sin helt egen tanke om tid. Grrr... 3. Tar sjelden tlf når jeg ringer. Om jeg ikke tar tlf når han ringer blir han irritert for det er jo så viktig det han skal si. Ja for jeg ringer jo bare for morroskyld til han... Anonymous poster hash: 80f14...491
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #27 Skrevet 13. september 2013 Er et stressmoment uten like! Evig pessimist Krangler på alt vi ikke er enige om, om så det bare er hva tilbehøret til en viss matrett er. Dette blir skikkelig opphetet fra hans side, stakkar! Anonymous poster hash: ba479...f2e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #28 Skrevet 13. september 2013 Han er litt for gjerrig. ... alt må undersøkes pris på før vi kan kjøpe noe. Tv slave... det finnes alltid noe å se på ifølge han... Viser litt lite initiativ til ting, jeg må gjerne begynne/ mase/ handle Før han får ut fingeren.... Anonymous poster hash: 9e595...78f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #29 Skrevet 13. september 2013 Han rydder for fort. Jeg kan ta frem et fat, og mens jeg går på stua for å spørre ungen hva han vil ha på skiva, rydder mannen bort fatet. Han blir fort bekymret hvis han ringer hjem og ikke får svar. Hvis jeg og guttungen går i dusjen for eksempel, og han tilfeldigvis har ringt akkurat da vi gikk, blir han livredd for at jeg har besvimt. Jeg er veldig svimmel i graviditeten, men aldri sånn at jeg besvimer. Jeg tror det er det hele. Ah gi meg den mannen!!!! Min er helt teit ... Anonymous poster hash: a9a8e...af1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #30 Skrevet 13. september 2013 1 Litt distré, som gjør at han av og til virker litt sløv/ mindre smart hehe men det er bare når han har mye å gjøre 2 gjør ting ofte halv ferdig, eller bruker fryyyyktelig lang tid 3 kunne godt sagt tydelig i fra til sin far at han behandler han som en dritt, istede for å jatte med... Anonymous poster hash: dc93f...e5d
Nettie+jentungen Skrevet 13. september 2013 #31 Skrevet 13. september 2013 - setter skoene FORAN døra. - klager over at jeg er slapp med å rydde etter meg, men tror selv at ting flytter seg selv fra kjøkkenbenken og inn i oppvaskmaskinen. - å svare "vet ikke" når han faktisk burde vite/ vet det..
I scream for icecream! Skrevet 13. september 2013 #32 Skrevet 13. september 2013 - Hvis han skal lete etter noe blir han akutt lam i armene. Det ser helt merkelig ut. Han går rundt og glaner med armene hengende rett ned. Noe som selvfølgelig resulterer i at han ikke finner det han skal ha hvis det ligger under noe, og da må noen (les:meg) alltid trå hjelpende til. Han er fullstendig klar over det selv, men det hjelper ikke. - Han ser ofte på ting med propper i ørene på dataen når jeg ser på tv. Og så gapskratter han av det på skjermen sin, og ofte tror jeg at han ler av det samme som meg og blir glad, men neida. Og så blir jeg jo så nysgjerrig på hva han ler av, men det er aldri særlig morsomt. Haha. - Han blir sint på meg hvis jeg uttrykker skuffelse, oppgitthet eller jeg f.eks er sint på ham for en god grunn eller om jeg er stressa. Det er voldsomt irriterende fordi det ofte fyrer opp under konflikten, selv om han kunne løst det greit ved å bare være litt hyggelig og innrømme at han var litt sløv. Akkurat nå har jeg pms, og da er det ikke særlig trivelig stemning mellom oss for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #33 Skrevet 13. september 2013 Liker å henge opp alt han har av ytterplagg på de få knaggene vi har i gangen. Har ei knaggrekke med fire knagger på veggen og et DIGERT garderobeskap. Likevel må han henge alt til utstilling så det buler en meter ut fra veggen. Det henger 4-5 jakker utenpå hverandre der, nøkler, capser, solbriller, you name it. Jeg har ei jakke der. I tillegg har han utstilling av 4-5 par sko under jakkene, enda vi har egen plass til sko i garderoben og. Gulvarealet i gangen er lite, derfor irriterende.. Etter tannpuss gjør han noe rart med tannkosten. Står opp hver morgen til en million små hvite inntørka dråper over hele krana og speilet bak. Det er jeg som vasker.. Snakker mens han gjesper høylytt og med mye kraft. Total umulig å hoereddjehvakoojhangjeeeeeeeespsier!! Han må alltid gjenta det han sa etterpå, at han gidder.. Anonymous poster hash: d5dac...150
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #34 Skrevet 13. september 2013 Herregud, hvor skal jeg begynne? 1. Han er så SYYYYKT upraktisk anlagt! 2. Klarer ikke tenke logisk eller resonnere seg fram til konsekvenser av en handling. 3. Han har nok mest sannsynlig udiagnostisert ADHD og det er så sinnsykt irriterende med alle små og store prosjekter som ALDRI blir ferdige! 4. Han er så spontan at det er til å spy av. 5. Han er kompis med ungene, ikke en voksenperson som setter grenser og klare regler . My gaaad, det er irriterende når han herjer på gulvet med ungene rett før leggetid istedet for å pusse tenner. 6. Han stammer. Det er i og for seg ikke noe han kan gjøre noe med, men når han og/eller jeg er stressa så stopper det bare helt opp og jeg forstår ikke hva han sier. 7. Ingenting han sier eller gjør er gjennomtenkt. Ingenting! 8. Han mumler. 9. Han ROTER. Herregud, jeg blir gaaaal! Ingenting blir lagt på plass NOENSINNE. 10. Alle beskjeder må sies sakte og i inn med teskje-form. Ellers blir det ikke gjort. 11. Han er ikke flink til å ordlegge seg. Stotrer og leter etter ord. Det er såå irriterende når man trenger info raskt! 12. Han er sååååå dumsnill! ... Jeg finner garantert mye mer å klage på ...og nå innser jeg at det kanskje er jeg som er en psycho bitch som finner sååå masse å klage på Anonymous poster hash: d5a4f...808
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2013 #35 Skrevet 13. september 2013 Han er den beste jeg vet om, men han har en uvane som nesten dreper meg. Om jeg spør om han vil ha f.eks juice eller vann så bruker han laaaaaang tid på å svare. "Hm, hum, ja... Uuuuuummmmmmmmmmmmmmmm VANN!"ARGH!! Ellers er han blind for rot (Men rydder gjerne om jeg nevner det er rotete) og elsker å snakke med meg om ting jeg ikke klarer å følge med på, som avansert matematikk, moralske spørsmål eller fysikk. Han blir nemlig veldig oppslukt i visse emner og vil diskutere dem i all evighet. Akkurat nå er det hvordan lamper ville sett ut i fire dimensjoner. Nettopp...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #36 Skrevet 13. september 2013 Han lager bestandig altfor mye middag! Han tror visst at alle spiser like mye som ham og siden ingen spiser rester kaster vi mengder med mat hver eneste dag. Han roter enormt mye på kjøkkenet når han lager middag. Nesten helt utrolig at det går an. Legger matavfall overalt på benken i stedet for å kaste det rett i søpla og klarer å spre dette kaoset utover hele kjøkkenet. Og ja, det er han som lager middag hver dag... Anonymous poster hash: ad077...a83
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #37 Skrevet 13. september 2013 Han gjør ALDRI husarbeid Han sitter og trykker på mobilen sin 24/7 Han lever på junkfood og cola (er tynn!, men likevel) Anonymous poster hash: 24c16...548
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #38 Skrevet 13. september 2013 * Han kan sovne overalt og når som helst. *Han går gjennom hele huset for å ta på og av sko ( han vasker gulvet selv så hans problem egentlig) * hmmm han fiser sykt høyt!! Anonymous poster hash: bb9b7...af0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #39 Skrevet 13. september 2013 Han er utrolig nøye og en skikkelig perfeksjonist. Da vi skulle sette opp gjerde rundt hagen måtte jeg bruke vater på hver jævla planke. Det holdt ikke med en kloss mellom hver for å måle avstand, og det tar tid når det er snakk om over 100 meter med stakittgjerde! (Det er fint i ettertid, men utrolig irriterende mens det står på) Han henger alltid jakken fra seg på gelenderet til trappen ned til kjelleren, uansett hvor ofte jeg ber han ta den av seg i gangen når han kommer inn. Han spytter ut snusen i søpla, noe jeg synes er skikkelig ekkelt å finne neste gang jeg skal kaste noe. Anonymous poster hash: 5cb9b...d56
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #40 Skrevet 13. september 2013 Min blir så utrolig selvmedlidende, sur og sutrete når han er syk. Knurrer mot alt og alle og er utrolig utrivelig å være sammen med. Resulterer i at han får lite varm te med honning av meg når han er syk for å si det slik;-) Dessuten irriterer jeg meg grønn over at han ikke kan tømme lommene sine før han legger tøy til vask. Etter endt vask er alltid maskina full av muttere, spikre, øreplugger og alskens rot. Anonymous poster hash: 6bfc5...f59
PeppaPig Skrevet 13. september 2013 #41 Skrevet 13. september 2013 (endret) Han har enda ikke funnet ut hvor oppvaskmaskinen på kjøkkenet er så ALT han bruker av kopper, glass o.l. havner i oppvaskkummen. Verste er at 4åringen klarer å sette inn i oppvaskmaskinen så en voksen mann burde vel også klare det... Han snakker mens han gjesper og jeg forstår jo søren meg ikke hva han sier. Kanskje han burde gjespe først og så snakke, men det forstår han jo ikke. Han skjønner jo selv hva han sier?! Han snorker så innmari høyt! Så høyt at det er flere ganger jeg har tuppet han ut av senga og bedt han sove på gjesterommet. Vi ender vel opp med hvert vårt soverom snart. Han er verdens beste, men akkurat dette irriterer vettet av meg! Endret 13. september 2013 av PeppaPig
Cat_Woman Skrevet 13. september 2013 #42 Skrevet 13. september 2013 Han stabler oppvasken i kjøkkenvasken, selv om oppvaskmaskina er rett ved siden av. Også blir han fornærmet når jeg påpeker det (for ørtende gang). Han er veldig pessimist, noe som gjør at jeg blir veldig optimist, for å veie opp for hans negativitet. Jeg merker faktisk at jeg selv blir irriterende positiv og overentusiastisk noen ganger, men det er en reaksjon på hans negativitet. Vi forsterker hverandres egenskaper... Han er lat. Men det er jeg og. Det eneste vi krangler om er faktisk husarbeid, fordi begge liker å ha det rent og ryddig, men begge hater å faktisk gjøre det. Jeg kunne sikkert nevnt 100 gode sider ved ham altså, han er en fantastisk mann!
Tøffe Tøflus Skrevet 13. september 2013 #43 Skrevet 13. september 2013 1. Han kan ikke klokka. Dvs han evner ikke å beregne hvor lang tid det tar å komme seg fra A til B, og kan ikke på noen måte skjønne at f.eks å reise med barn tar lengre tid enn alene. Han vet heller ikke hvor lang tid det tar å lage mat, handle, pakke til tur, rydde kjøkkenet, legge unger, lage matpakker eller noe sånt. 2. Han "må" alltid sitte oppe om kvelden, og er dermed alltid trøtt om morgenen. Jeg har lært at jeg må legge meg tidligere for p funke med to barn, men trenger mer søvn, og er som regel like trøtt som han om morgenen. Det skjønner han ikke, det kan da ikke være noe problem for meg å stå opp siden jeg la meg så tidlig... 3. Han er ganske dårlig til å kjøre bil.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #44 Skrevet 13. september 2013 Når jeg har rydda og lagt ting på plass, går han over og gjør små "justeringer" . Flytte en lysestake et par cm feks. Sykt irriterende!! Klær av seg alt tøy når han må "nr 2." Han er fæl til å speile seg, jeg kan stå klar i gangen og vente mens han står i speilet og børster usynlig støv.... Anonymous poster hash: a13c1...332
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #45 Skrevet 13. september 2013 At han pisser på sånne tjukke juiceflasker når han ligger og sover og er for trøtt til å stå opp og gå to meter til dassen. Og så gjømmer han de under sengen. At han aldri rydder, vasker eller hjelper til med noe som helst husarbeid. Men å rote derimot, det er han god på. At han er arbeidsledig og sitter oppe til klokken fem om morgenen og spiller på pcen og sover til 12-13 hver dag mens eg må ta ungen hver dag. Anonymous poster hash: 4f6ed...498
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #46 Skrevet 13. september 2013 * tok veldig lett på utroskapet sitt/tilgivelse fra min side * lett irritabel * alt som skal gjøres tar laaaaang tid før det blir gjort Anonymous poster hash: e5517...4a6
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2013 #47 Skrevet 13. september 2013 At han pisser på sånne tjukke juiceflasker når han ligger og sover og er for trøtt til å stå opp og gå to meter til dassen. Og så gjømmer han de under sengen. Anonymous poster hash: 4f6ed...498
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #48 Skrevet 13. september 2013 Tiltaksløs, eneste negative. Holder i lange baner. Anonymous poster hash: e33e4...b7b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #49 Skrevet 13. september 2013 1: Jeg kaller han for sneglen. Han går utrolig sakte. F.eks hvis jeg ber om våtservietter fordi babyen har bæsj over hele seg, så går han i et veldig bedagelig tempo. 2: Han gjentar det jeg spør om og forstår det liksom ikke med en gang. Finne en body i skapet? Hvilket skap? Å, ja. Jo, det kan jeg. 3: han må dunke tannbørsten tre ganger i vannkranen når han er ferdig med å pusse. Dunk-dunk-dunk! Hater det! Anonymous poster hash: 9555c...26f
Engeln Skrevet 13. september 2013 #50 Skrevet 13. september 2013 Nå for tiden er det mest irriterende at han smårydder hele tiden. Justerer på ting slik at de står perfekt, f.eks ligger mobilen min på peishylla vrir han den slik at den ligger jevnt med veggen. Legger fjernkontrollene etter størrelse og med nedre kant på en linje. Henger det ett pledd over sofaen dra han litt i det om det subber litt i gulvet osv. Alt mens han står og f.eks prater. Tror ikke han legger merke til det selv. Får litt sånn tvangstankefølelse av det. Du tok ordene ut av munnen på meg-tvangstanker???? Vet du hva?? jeg holder på akkurat sånn der jeg også!! . Jeg også!!! Men jeg rydder ikke bare når jeg prater, gjør det maaange timer av døgnet og jevnt over hele dagen! Hehehehe! Blææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå