sunshinexoxo Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Uvaner eller ting han gjør som du irriterer deg grønn over, har han noen? Du har ikke lov til å nevne flere enn tre ..........nå venter jeg i spenning, jenter!!
<3 2G <3 Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Kommer ikke på noe jeg, sikkert blitt for vant med han. Lang tid på do og i dusjen kanskje, å at han barberer seg litt sjeldent.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 MÅ sjekke instagram, twitter, vine og alt mulig med en gang lyset er slått av på soverommet for kvelden. Det tar noen laaange minutter, og mobilen lyser opp hele rommet! Tar mobilen med på do, sånn at han bruker laaang tid. Drikker cola hver dag, omtrent. Anonymous poster hash: c4a1d...8a4
Jallow B Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 - Utrolig dårlig på å si ifra når han blir sen - Aner ikke hvordan vaskemaskinen fungerer - Er født pessimist Men alle tre er sånt jeg fint kan leve med, utenom nummer en..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Han gjør sånn her med trynet når han løfter tungt og måker bil fks. Sinnsykt usexy! Også puster han lnn litt før han snakker (du hører når han skal til å snakke) Bare jeg som legger merke til det da, heldigvis! Bøyer seg ALDRI ned, setter seg på knær heller:p Påstår selv at det er pgr av at han skal være flink med tanke på ryggen. Men jeg vet at det er pgr. av bælgen haha Anonymous poster hash: 33b40...427
sunshinexoxo Skrevet 13. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2013 HAHAHAHA!! Nå ler jeg greit her...kjenner til et par av de uvanene som nevnt her! Har iallefall vært borti enkelte av de...Å, guuuuuud...*gjør sånn med trynet når han løfter tungt*...det gjorde eksen min, sinnsykt usexy!!
sunshinexoxo Skrevet 13. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2013 MÅ sjekke instagram, twitter, vine og alt mulig med en gang lyset er slått av på soverommet for kvelden. Det tar noen laaange minutter, og mobilen lyser opp hele rommet! Tar mobilen med på do, sånn at han bruker laaang tid. Drikker cola hver dag, omtrent. Anonymous poster hash: c4a1d...8a4 Skal prøve å trøste deg med det mobil-opplegget på do!!! Eksen min satt på do MED el-gitaren....slå den du! Slitsomt med de mannfolka som bruker en hel evighet på do altså...kan de liksom ikke bare sette seg ned, gjøre det de skal og bli ferdige?????
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 1.Bruker nesten en time på morgenstellet (drikke kaffe og røyke ute, laaaang tid på do, gå frem og tilbake mellom do og kjøkken og stue mens han henter/ gjør ting). Dette er en rutine som ikke er fleksibel i det hele tatt. 2. Lukker ikke munnen når han raper (hjemme). 3. Lar alltid plastposene ligge der han har tatt ut varer, det er alltid jeg som legger de på plass. Anonymous poster hash: 991cc...5e0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Han stresser aldri!! Heldigvis er han sin egen sjef, han hadde aldri taklet å forholde seg til en arbeidsgiver. Han bruker evig lang til på å komme seg ut av døra på morgenen. Eneste fordel er at han får levert barna senere i barnehagen. Han snakker mye om hva han skal gjøre, istede for å bare gjøre det (henger sammen punkt en) Han leker så så mye med barna at jeg noen ganger føler jeg har fire barn. Usikker om dette er negativt, men kan være litt voldsomt til tider. Men barna forbudet han, og det med rette. Anonymous poster hash: 8278e...342
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Oi, bildet mitt kom ikke med. Jeg som skreiv om trynet til typen enten han måker snø, løfter tungt, klør seg en plass eller måker av bilen. HER er trynet:p Anonymous poster hash: 33b40...427 Anonymous poster hash: 33b40...427
sunshinexoxo Skrevet 13. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2013 Oi, bildet mitt kom ikke med. Jeg som skreiv om trynet til typen enten han måker snø, løfter tungt, klør seg en plass eller måker av bilen. HER er trynet:p Anonymous poster hash: 33b40...427 Anonymous poster hash: 33b40...427 HAHAHAHAHAHA Jeg døøøøøøøøøør!!!!!
sunshinexoxo Skrevet 13. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2013 Han stresser aldri!! Heldigvis er han sin egen sjef, han hadde aldri taklet å forholde seg til en arbeidsgiver. Han bruker evig lang til på å komme seg ut av døra på morgenen. Eneste fordel er at han får levert barna senere i barnehagen. Han snakker mye om hva han skal gjøre, istede for å bare gjøre det (henger sammen punkt en) Han leker så så mye med barna at jeg noen ganger føler jeg har fire barn. Usikker om dette er negativt, men kan være litt voldsomt til tider. Men barna forbudet han, og det med rette. Anonymous poster hash: 8278e...342 Herregud, min også! Akkurat som om han beveger seg i slow motion...bokstavelig talt også. Han har dobbelt så lange bein som meg, og jeg beveger meg dobbelt så fort som han Men kjempefint at han er så engasjert og leken med barna da, det synes de sikkert er kjempemoro!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Bruker svære badehåndkle bare en gang(jeg syns det er såååå vanvittig morro å vaske hånkle...not) Rydder ikke opp klær etter set på rommet Tar gjerne to forskjellige sokker på seg(jeg får seriøst angst av det) Anonymous poster hash: 5e270...cd6
Gilette Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Har støv på hjernen (passer jo bra siden han vet hvordan en vasker) Overdramatiserer innimellom (bare lukker ørene og lar han få ut det han har på hjertet, er bedre enn at han brenner inne med det) Pokker kommer ikke på mer
Elsker livet Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 Nå for tiden er det mest irriterende at han smårydder hele tiden. Justerer på ting slik at de står perfekt, f.eks ligger mobilen min på peishylla vrir han den slik at den ligger jevnt med veggen. Legger fjernkontrollene etter størrelse og med nedre kant på en linje. Henger det ett pledd over sofaen dra han litt i det om det subber litt i gulvet osv. Alt mens han står og f.eks prater. Tror ikke han legger merke til det selv. Får litt sånn tvangstankefølelse av det.
sunshinexoxo Skrevet 13. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 13. september 2013 Ååååh...samboeren min bruker også STORE håndklær..nytt hånkle HVER gang han dusjer! Jeg vasker meg i hjeeeeeel!!!
Rediken Skrevet 13. september 2013 #17 Skrevet 13. september 2013 Han skjønner ikke at det kan være rotete opp på bord eller benker. Dvs at han legger fra seg nøkler, mobiler, lommebøker og alt mulig dill dall. Han er utrolig glemsk, skulle tro han hadde konstant ammetåke! Han er a-menneske deluxe. Han sovner tidlig hver kveld når jeg vil sitte å prate. Heldigvis har han så utrolig mange gode sider så det er sjelden jeg irriterer meg.
sunshinexoxo Skrevet 13. september 2013 Forfatter #18 Skrevet 13. september 2013 Nå for tiden er det mest irriterende at han smårydder hele tiden. Justerer på ting slik at de står perfekt, f.eks ligger mobilen min på peishylla vrir han den slik at den ligger jevnt med veggen. Legger fjernkontrollene etter størrelse og med nedre kant på en linje. Henger det ett pledd over sofaen dra han litt i det om det subber litt i gulvet osv. Alt mens han står og f.eks prater. Tror ikke han legger merke til det selv. Får litt sånn tvangstankefølelse av det. Du tok ordene ut av munnen på meg-tvangstanker???? Vet du hva?? jeg holder på akkurat sånn der jeg også!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #19 Skrevet 13. september 2013 1. Sover ofte på dagen etter jobb, og greier selvfølgelig ikke å søvne før sent (rundt 2) igjen. En ond sirkel. 2. Bruker arbeidstøy på jobb men greier likevel ikke å bruke en olabukse i mer enn 1 dag!! Er alltid er overflod av hans tøy.. 3. Han tror at når han setter oppvasken på benken så forsvinner den av seg selv. Han greier rett og slett ikke å skrape av matrester, skylle og sette den i maskina!! Arrrg Anonymous poster hash: 8d4bf...57d
Musemorbr / Skrevet 13. september 2013 #20 Skrevet 13. september 2013 Han rydder for fort. Jeg kan ta frem et fat, og mens jeg går på stua for å spørre ungen hva han vil ha på skiva, rydder mannen bort fatet. Han blir fort bekymret hvis han ringer hjem og ikke får svar. Hvis jeg og guttungen går i dusjen for eksempel, og han tilfeldigvis har ringt akkurat da vi gikk, blir han livredd for at jeg har besvimt. Jeg er veldig svimmel i graviditeten, men aldri sånn at jeg besvimer. Jeg tror det er det hele.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #21 Skrevet 13. september 2013 Han klarer ikke lukke munnen når han tygger noe som knaser, som knekkebrød eller potetgull. Og han snorker! Ellers har jeg ikke stort å klage på Anonymous poster hash: 25880...c8c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #22 Skrevet 13. september 2013 1. Klarer aldri å skylle av fat å sette de inn i oppvaskmaskinen. Og om jeg har tvunget han til å rydde inn i oppvaskmaskinen og den er full så tror han den starter av seg selv på mystisk vis. 2. Sokkene ligger å flyter overalt!! 3. Klarer ikke å ta med seg søpla ut når den er full. Anonymous poster hash: 3b4d3...05f
Mandala Skrevet 13. september 2013 #23 Skrevet 13. september 2013 Har kjæreste, men har ikke rukket å begynne å irritere meg så veldig over han Det som er mest irriterende, er hans ekstremt dårlige planleggingsevne. Det som gjelder er "vente å se til i siste liten" før man bestemmer noe. Det andre jeg har merket meg er at han forbereder barna lite. Men der er nok jeg litt miljøskadet med et barn som trenger konstant forberedelse
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #24 Skrevet 13. september 2013 Han er på tlf på nettet ofte!! Han slenger sokker absolutt over alt! Og han bruker varmeflaske !:-p Anonymous poster hash: 18343...06c
FrkKværner Skrevet 13. september 2013 #25 Skrevet 13. september 2013 - Når han barberer seg med barbermaskinen, ligger det små skjeggstumper rundt vasken og rundt hele baderomsinnredningen. -generelt dårlig på å rydde etter seg. Klær ligger overalt - han regner alltid med at jeg "fikser ting" alt fra å svare på bursdagsinvitasjoner, til og legge hans e fakturaer til betaling i nettbanken Men, må understreke at han er verdens flotteste mann. Men dårlig på disse tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå