Gå til innhold

Les dette dere som mener enkelte er paranoide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, er det ikke betenkelig at man blir bedt om å ikke gi ut personnummeret sitt sånn helt uten videre.... og så er det fritt frem å hente ut barn og studenters personnummer uten at man trenger å begrunne hvorfor man vil ha dem eller hvem man er??

Det er stor forskjell på å være paranoid og det å være fornuftig kritisk!

Jeg mener det er fornuftig, ikke paranoid, å være forsiktig.

Anonymous poster hash: 7c87f...3ae
Skrevet

Er ikke det jeg mente, er at en del her inne omtrent stempler en som paranoid om en er forsiktig i forhold til offentlige registre

Anonymous poster hash: 68b9a...13a

Skrevet

Skremmende. Vil tilføye, i forhold til det som står nederst i saken angående samtykke til fotografering og publisering av bilder på nett: Nei!!! Selvfølgelig får du ikke lov til det. Ikke en gang jeg legger ut bilde av mitt barn på nett. I vår barnehage har vi samtykket til fotografering for bruk internt i barnehagen, men de har ingen nettside. Tar nå høyde for kamelsvelging i en ytterligere digitalisert hverdag når småtten blir noen år eldre, men per i dag vil jeg kalle det SLØVT å gi et slikt samtykke som de refererer til i den saken der.

Skrevet

Flere av mine har alt vært på tv og i aviser (lokale) men jeg har krysset av på nei når det kommer til bh/skole siden jeg da ikke har kontroll.

Anonymous poster hash: 68b9a...13a

Skrevet

Flere av mine har alt vært på tv og i aviser (lokale) men jeg har krysset av på nei når det kommer til bh/skole siden jeg da ikke har kontroll.Anonymous poster hash: 68b9a...13a

Nemlig. Det er kontroll som er stikkordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...