Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 http://www.bt.no/meninger/Vare-barns-sikkerhet-2967046.html#.UjMvqIcaySM Anonymous poster hash: 68b9a...13a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Jøss, er det ikke betenkelig at man blir bedt om å ikke gi ut personnummeret sitt sånn helt uten videre.... og så er det fritt frem å hente ut barn og studenters personnummer uten at man trenger å begrunne hvorfor man vil ha dem eller hvem man er?? Det er stor forskjell på å være paranoid og det å være fornuftig kritisk! Jeg mener det er fornuftig, ikke paranoid, å være forsiktig. Anonymous poster hash: 7c87f...3ae
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Er ikke det jeg mente, er at en del her inne omtrent stempler en som paranoid om en er forsiktig i forhold til offentlige registre Anonymous poster hash: 68b9a...13a
Gustav Klitt Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Skremmende. Vil tilføye, i forhold til det som står nederst i saken angående samtykke til fotografering og publisering av bilder på nett: Nei!!! Selvfølgelig får du ikke lov til det. Ikke en gang jeg legger ut bilde av mitt barn på nett. I vår barnehage har vi samtykket til fotografering for bruk internt i barnehagen, men de har ingen nettside. Tar nå høyde for kamelsvelging i en ytterligere digitalisert hverdag når småtten blir noen år eldre, men per i dag vil jeg kalle det SLØVT å gi et slikt samtykke som de refererer til i den saken der.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Flere av mine har alt vært på tv og i aviser (lokale) men jeg har krysset av på nei når det kommer til bh/skole siden jeg da ikke har kontroll. Anonymous poster hash: 68b9a...13a
Gustav Klitt Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Flere av mine har alt vært på tv og i aviser (lokale) men jeg har krysset av på nei når det kommer til bh/skole siden jeg da ikke har kontroll.Anonymous poster hash: 68b9a...13a Nemlig. Det er kontroll som er stikkordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå