Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp av dere damer ..om dere vil dele litt erfaringer med meg:)

Mannen har få svømmere, jeg har amh under 1. Fsh 5,5.

Vi har to barn og yngste er 3, så vi har fått det til naturlig tidligere .vi har prøvd nå i nesten tre år uten resultat. Jeg ble gravid i juni i år, men mistet i uke 4.

Vi har nå fått brev om innkallelse til forsamtale / undersøkelse til prøverør i porsgrunn og skal dit i oktober .

Er det noen som kan si litt om hva som skjer da? Og hvor lang tid det tar fra samtalen til første forsøk ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen her inne på assistert som vet noe om dette?

Skrevet

Beklager men jeg går privat. For meg startet vi opp på dag etter første mens

Skrevet

Beklager men jeg går privat. For meg startet vi opp på dag etter første mens

Du trenger jo ikke beklage :) men takk for at du svarte:))

Når man går privat er man jo sikret hjelp .

Jeg lurer også litt på om man er godkjent som prøverørkandidater når man får innkallelse til undersøkelse/ samtale,eller om det er noe de skal vurdere når vi kommer.

Huff .. Har så mye tanker og spm rundt dette. Kanskje det beste er å ringe dit :)

Skrevet

Vil tro de sier noe om sjansen iforhold til utgangspunktet dere har, mulig en ultralyd undersøkelse og så får dere startet opp så fort som mulig i forhold til hvor du er i syklusen din og kapasiteten på sykehuset. Selve ivf forsøket tar ca 1,5 mnd (fra oppstart til gravidtest).

Skrevet

Vil tro dere er godkjente ellers hadde dere nok fått avslag på søknad :)

Skrevet

Vil tro dere er godkjente ellers hadde dere nok fått avslag på søknad :)

Hurra :) takk for svar !

Men det er ikke noen fare for at de sier det er liten eller ingen sjans for graviditet med tanke på problemene våre? For da hadde de vel ikke tatt seg bryet med å kalle oss inn til samtale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...