Gå til innhold

Kjenner dere mange regelrett LATE mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg, mennesker som ikke gidd søke jobb, ikke gidd vaske å stelle hjemme, osv?

Anonymous poster hash: 20b2c...e32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som er sånn. Skabbete! Rett og slett ekkelt. 

Anonymous poster hash: 1f0d5...808
Skrevet

Nei, men jeg tenker egentlig fryktelig lite over hva andre driver med, så hadde kanskje ikke fått det med meg uansett.

Anonymous poster hash: d0dc1...a70
Skrevet

Æsj, finnes det slike folk ??

Anonymous poster hash: 9aaad...a01
Skrevet

Jeg er selv særdeles bedagelig, men jeg både vasker og jobber da... ;-)

Tenker det handler mye om oppdragelse... i min familie hadde det vært helt utenkelig å ikke studere, ikke jobbe, ikke bidra, ikke vaske huset selv (he he... jeg har hatt vaskehjelp i utsatte perioder, men det snakker jeg ikke høyt om).

Hadde jeg mistet jobben hadde jeg i en overgangsfase tatt det jeg fikk (med mindre familien ble ruinert av det), ikke sittet og ventet på drømmejobben.

Husker han Naveren som skrev en kronikk for et års tid siden, som mente han var for god til normale jobber... blæh! Noe av det mest provoserende jeg har lest noen gang! Null arbeidsmoral og overmåte høye tanker om seg selv er ingen god kombinasjon!

Skrevet

Jeg spør fordi jeg har en god del late venner.

Et eksempel på hun ene venninnen min :

Hun har laget et "bæsjekrok" på kjøkkenet (!) til hunden sin, fordi hun ikke orker lufte den!

Veldig herlig å komme over på middag der når hunden driter 2 meter borte fra beina sine mens du prøver å spise opp kjøttkakene.. :blink:

Et annet vennepar gidder ikke bære ned søppelposene mer enn en gang i uka, så de setter posene på verandaen og nærmest venter til fuglene har tatt det med seg. :/

Så har vi en god del som aldri orker å vaske badet. Dusjer aldri, bare vasker seg med etasjevask. Er aldri ute med barna å leker. Søker ikke jobb fordi mannen jobber, men egentlig er de totalt avhengig av at hun også jobber.. Masse eksempler.. :ph34r:

Skrevet

HÆ??? håper ikke den venninna di med bæsjekrok har barn????? ble helt satt ut jeg nå!

Skrevet

Jeg er særdeles lat av meg, men jobber, går tur med hunden, og gjør rent! Jeg kjenner derimot et vennepar av meg som jobber, men rent og ryddig hus har de ikke. De er vel de nærmeste den type lat som du mener, jeg kjenner... 

Den bæsjekroken var skikkelig ekkel! Hun kunne i det minste laget en slik krok på badet i stedet for, om hun absolutt ikke gidder lufte hunden i fem minutter engang.

Anonymous poster hash: 4d3da...969
Skrevet

Jeg kjenner ingen sånne nei. Men jeg kjenner noen som andre sikkert oppfatter som veldig late, men som har sine grunner til hvorfor ting er som de er.

Skrevet

Late og late, Fru Blom. Men jeg blir litt matt over unge, friske mennesker som er "såååå slitne" når de bare har en helt vanlig åtte til fire-jobb og ikke noe annet i tillegg. Overhørte en jente på forelesning som klagde over "lang" dag på skolen - hun hadde forelesning helt til kl.16.00 den dagen ... boo-fu***ng-hoo :P

Skrevet

HÆ??? håper ikke den venninna di med bæsjekrok har barn????? ble helt satt ut jeg nå!

Nei, hun har ingen barn.. Og håper ikke hun får barn før hun klarer å lufte hunden på skapelig vis heller! :P

Skrevet

Æsj!! Bæsjekrok??? Nesten så jeg ikke tror det!

Jeg er lat. Liker veldig godt å slappe av på sofaen og er bedaglig anlagt. Har skippertaksperioder noen ganger om dagen, og får gjort utrolig mye, så det er alltid strøkent her. I tillegg har vi vaskehjelp en gang i uken. Men vil aller helst slappe av, gjerne i solen :)

Anonymous poster hash: aab16...90b

Skrevet

Ja min mann. Og jeg er sliten og lei.

Anonymous poster hash: 6d414...5cf

Skrevet

Bæsjekroken var jo ekstrem da, fysj! Jeg ble sett på som lat i mange år, helt til jeg var i tredveårene, da ble det oppdaget en lungefeil hos meg, en feil som gjorde at jeg forbrukte masse energi bare på å puste og enkle gjøremål. Så det kan være mange bakenforeliggende årsaker til at folk er "late".

Anonymous poster hash: ffaec...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...