Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg traktet også etter denne kvalmen, og den kom med brask og bram 6+0 (er 6+4 idag). Føles uutholdelig å skulle ha det sånn her med brekninger og oppkast i maange uker til.. Men, man føler seg hvertfall trygg på at man er gravid!;)

Annonse

Takk for alle svar!

Det er med andre ord så inmarig individuelt at jeg får nesten bare skje hva som skjer... Litt småuggen skulle jeg klart, så ville jeg hvertfall følt med litt mer gravid enn jeg gjør nå:) 5+2, det eneste jeg kjenner er stikkinger og mensmurring.

Annonse

Kvalmen har kommet til meg også nå...Kom snikende onsdag og torsdag, og for fullt i morges. Nesten så jeg ikke kom meg på jobb... Spiste litt salt potetgull og drakk cola, det hjalp en del. Men det blir en veldig usunn diett i lengden ;)

Første svangerskap kom det i uke 6, og varte til ca uke 16. Denne gangen kom det mellom uke 4 og 5 en gang.

Sist var jeg konstant kvalm, nå føler jeg meg foreløpig ganske normal, avbrutt av brå kvalmebølger som kommer som kastet på meg. Er 7+ 0 i morgen. Dagen i dag har vært verst hittil. :/

Anonymous poster hash: 96386...f40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...