Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 er i uke 21 og har i over to uker kjent liv daglig men ikke nå! ikke siden i går morgen kjente jeg den lille.. noen flere som har opplevd det? er redd! Anonymous poster hash: 337ec...241
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Jeg er snart i uke 23 og har mer eller mindre kjent liv hver dag, men fra kvelden på onsdagen til idag tidlig har heller ikke jeg kjent liv. Jordmor sier å det at det kan skje innimellom, noen kan det også gå dager med. Trenger ikke være noe av den grunn, men føler du at dette er noe du vil sjekke ut, kan du jo ringe jordmor å spørre om du bare kan få komme for å høre hjertelyden.. Anonymous poster hash: df71c...763
Spire nr.2 <3 Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Det er alltid en ubehagelig opplevelse..sånn hadde jeg det igår og til o formiddag. Det var usedvanlig rolig i magen å jeg vurderte å ringe jm eller føden for en sjekk!Men først drakk jeg et halvt glass cola,la meg ned på ryggen så det ble god plass i magen,og noen minutter senere var det fart igjen:-) prøv noe lignende,med saft eller annen kald oppkvikkende drikke!hvis ikke det virker tar du en tlf til jm/føden,bedre å sjekke en gsng for mye å slippe å bekymre deg:-)
plipp Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Min pleier å reagere etter en liten stund hvis jeg legger meg på ryggen og gir magen en liten dytt. På denne tiden er det også helt normalt at bevegelsesmønsteret er uregelmessig. De har veldig god plass inni der, og kan snu seg innover sånn at du ikke kjenner bevegelsen selv om den er der. Men det skader selvsagt ikke å spørre jordmor om å få komme inn og lytte hvis du er nervøs, det er jo ikke noe ålreit å gå og være stresset.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Jeg er også i uke 21 og har opplevd at det har gått en dag uten at jeg har kjent noe. Noen dager kjenner jeg mye, andre ganger bare 2 ganger om dagen, og et par ganger ingenting. Anonymous poster hash: cec29...42d
Gjest usababy Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Prøv å drikke eller spise noe søtt, det pleier å få liv i babyen. Brus eller sjokolade, f eks
camilla136 Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Jeg har opplevd det slik mange ganger. I går kjente jeg ikke liv, drakk juice og spiste søtt, la meg på ryggen og dultet i magen uten å kjenne den minste bevegelse. I dag har vesla våknet og gitt fraspark så blæra kjennes langt inni ryggen :-), leste det at hvis babyen er rolig et par dager kan de være svørt aktive de neste dagene. Det er visst også vanlig å ikke kjenne daglig liv før uke 28 :-)
HH80 Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Hvordan går det med deg som startet tråden ?? Kjent noe liv fra knøttet ?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Hei dere trådstarter her. prøvde alt som kunne prøves så man kanskje kunne kjenne liv igjen, vel det gikk ikke med cola, godis eller noe... Men var å kjøpte sånn ting man kan lytte på hjerte til den lille og det fant vi fort dagene etter har det vært så mye liv i magen at det virket som den lille lekte bjørn ei stund og gikk i Hi/dvale haha Såå alt er bra Anonymous poster hash: 337ec...241
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 hjelper mye med Doppler ! prøv en skål med is neste gang, det funker som bare det hver eneste gang ! Anonymous poster hash: 043d1...3e0
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Hysteri!!! Doppler!? *rister oppgitt på hodet* Anonymous poster hash: b7cec...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå