Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Jeg trenger hjelp til å finne et fint jentenavn. Vi har guttenavn klart, men vi klarer ikke å velge et jentenavn. Vi har flere forslag, men kanskje dere kan hjelpe oss. Her er de som vi liker: Molly Frøya Josefine Lottte Mathilde Evelina Tomine Hannah Madelein Karine Mie Kristi Christiane Har dere flere forslag, så bare kom med de. Anonymous poster hash: 6cc3e...49c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Av de du har er Josefine absolutt det fineste Hanna, Mie, Molly og Lotte er helt ok navn. De andre navnene dere har, hadde jeg aldri vudert selv. Jeg liker navn som: Smilla Vilja Villemo Stella Alva Nomi Aurora Ellinor Tiril Veslemøy Ingeborg Pernille Ja det var de jeg kom på nå. Men mange av de er jo litt spesielle navn Og vi har kanskje litt forskjellig navnesmak utfra listene våre å dømme Anonymous poster hash: 49f3c...891
Salvador Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Jeg synes Sienna er utrolig vakkert! Men ut i fra de du nevner er det Madelein jeg liker best.
MJ<3 Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Holder også en knapp på Josefine Ellers så er mine favoritter: Louise Henny Idun Nikoline Jenny Og et til, men det vil jeg ikke røpe, av frykt for at det skal bli poppis!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Hva med Olivia Anonymous poster hash: 92405...89e
☆☆☆ Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 På lista di hadde eg valgt Matilde (likar ikkje h midt i namn då det "deler" namnet, i dette tilfellet likar eg det ekstra dårlig "Mat-Hilde"), nydelig namn. Evelina er også fint, men likar Evelyn bedre. Av andre namn: Margrete Helene Johanne Nikoline Karoline Lovise Elisabeth
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Jeg har en datter som heter Amalie. Så det kan jo ikke være så altfor likt det. HI Anonymous poster hash: 6cc3e...49c
Kyllingbein Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Molly er kjempekult og jeg kjennerhvertfall ingen som heter det Josefine er kjempefint det også. Men da kjenner jeg 6..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Av lista di, helt klart Kristi eller Hanna!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Jeg stemmer for Tomine eller Mathilde ;-) Anonymous poster hash: e0ffd...9c2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Sunniva Henriette Benedicte Vilde Cecilie Caroline Disse står på lista vår....vi sliter med å komme til enighet men kanskje vi lykkes til slutt hehe:) Guttenavn har vi klart også Anonymous poster hash: 77e0f...afd
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Jeg trenger hjelp til å finne et fint jentenavn. Vi har guttenavn klart, men vi klarer ikke å velge et jentenavn. Vi har flere forslag, men kanskje dere kan hjelpe oss. Her er de som vi liker: Molly Frøya Josefine Lottte Mathilde Evelina Tomine Hannah Madelein Karine Mie Kristi Christiane Har dere flere forslag, så bare kom med de. Anonymous poster hash: 6cc3e...49c Molly forbinder jeg med en mus (fra barnebøker) Frøya er en sjokolade Josefine er et barnespill Kristi høres ut som en forkortelse av navnet Kristian Christiane høres ut som en omgjøring av guttenavnet Christian Tomine, da tenker jeg på trommehinne Evelina, ser for meg en eldre dame som heter det. Bare mine tanker...... Anonymous poster hash: d3e7c...3cb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 Evelina! Anonymous poster hash: 3e080...1c4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #16 Skrevet 13. september 2013 Jeg trenger hjelp til å finne et fint jentenavn. Vi har guttenavn klart, men vi klarer ikke å velge et jentenavn. Vi har flere forslag, men kanskje dere kan hjelpe oss. Her er de som vi liker: Molly Frøya Josefine Lottte Mathilde Evelina Tomine Hannah Madelein Karine Mie Kristi Christiane Har dere flere forslag, så bare kom med de. Anonymous poster hash: 6cc3e...49c Molly forbinder jeg med en mus (fra barnebøker) Frøya er en sjokolade Josefine er et barnespill Kristi høres ut som en forkortelse av navnet Kristian Christiane høres ut som en omgjøring av guttenavnet Christian Tomine, da tenker jeg på trommehinne Evelina, ser for meg en eldre dame som heter det. Bare mine tanker...... Anonymous poster hash: d3e7c...3cb Takk for hjelpa HI Anonymous poster hash: 6cc3e...49c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #17 Skrevet 13. september 2013 Eline, Erle og Tiril var mine favoritter Anonymous poster hash: 82ea4...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå