Gå til innhold

Barnevakten klager på dattera mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en dame som pleier å passe ungane våre, når jeg og mannen min er vekke. Det som stadig er irriterende er at hun sier at min datter er bortskjemt og veldig krevende å være barnevakt for. Jeg har sagt til henne at hun passe seg for å sånt om min datter. Min datter er verdens snilleste jente. Men det synest sannsynligvis ikke barnevakta. Hun sier at min datter hele tiden sutrer og klager og er ufin. Jeg sier til henne at det er slik alle unger er og det er vanligt at unger ofte kan være det av og til, men at dette bør hun tåle. Nå er jo hun barnevakta bare en ung tenåringsjente, så tviler på at hun har så mye erfaring med barn.

Synest dere at slike bør sitte barnevakt?

Anonymous poster hash: 996f9...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere ikke er fornøyd med jobben hun gjør hadde jeg byttet barnevakt.

Anonymous poster hash: 9ffea...bbb
Skrevet

Stemmer det overhodet ikke da? Men nei jeg ville ikke latt noen som ikke liker mitt barn passe mitt barn. Men er ofte vanskelig å se sine egne barn som annet en sukkersøte og snille..

Skrevet

Syntes egentlig at du er ganske ufin mot barnevakten jeg. Her gjør hun deg en tjeneste og passer barna, og når hun gir deg beskjed om hvordan det oppfører seg, istedenfor å lyve om det, så takler ikke du å høre det.

Anonymous poster hash: 78806...16a

Skrevet

Jeg har en dame som pleier å passe ungane våre, når jeg og mannen min er vekke. Det som stadig er irriterende er at hun sier at min datter er bortskjemt og veldig krevende å være barnevakt for. Jeg har sagt til henne at hun passe seg for å sånt om min datter. Min datter er verdens snilleste jente. Men det synest sannsynligvis ikke barnevakta. Hun sier at min datter hele tiden sutrer og klager og er ufin. Jeg sier til henne at det er slik alle unger er og det er vanligt at unger ofte kan være det av og til, men at dette bør hun tåle. Nå er jo hun barnevakta bare en ung tenåringsjente, så tviler på at hun har så mye erfaring med barn.

Synest dere at slike bør sitte barnevakt?

Anonymous poster hash: 996f9...ed6

Det finnes alltid to sider av samme sak.

Noen foreldre er "blinde" på sitt eget barn. De klarer ikke å være objektive og se hvordan ting virkelig er. Men det kan også være at barnevakten ikke har nok erfaring. Om barnet sutrer og er ufin hele tiden sammen med barnevakten tenker jeg at hun ikke trives sammen med barnevakten.

Tror jeg hadde byttet barnevakt og sett om problemet ble borte.

Anonymous poster hash: 76b4d...16e

Skrevet

Alle unger er ikke sutrete og ufin. Du sier selv at "alle unger er det", så det vil si at din unge er det altså?
Mine er ikke sutrete (med mindre de er trette), og får jeg høre at de har vært ufine, så tar jeg det til meg og prøver å finne ut av det.

Synes du virker litt sutrete selv, så kan godt være datteren din har det fra deg.

Skrevet (endret)

Stemmer det overhodet ikke da? Men nei jeg ville ikke latt noen som ikke liker mitt barn passe mitt barn. Men er ofte vanskelig å se sine egne barn som annet en sukkersøte og snille..

Jeg har overhodet ingen som helst problem å innrømme når sønnen min er sur og grinete.

Så er nok ikke alle som synst er vanskelig å se på barnet sitt som annet en snill og grei,noen klarer faktisk å se sannheten ;)

Endret av me_87
Gjest Fru Åsta
Skrevet

Jeg synest at det stinker forumtroll lang veg her. Det er ikke normalt at barnevakter sier sånt. Gå ut i skogen troll!

Skrevet

Alle unger er ikke sutrete og ufin. Du sier selv at "alle unger er det", så det vil si at din unge er det altså?

Mine er ikke sutrete (med mindre de er trette), og får jeg høre at de har vært ufine, så tar jeg det til meg og prøver å finne ut av det.

Synes du virker litt sutrete selv, så kan godt være datteren din har det fra deg.

Signerer dette!

Barna har å oppføre seg om det er jeg eller andre som passer dem. Hadde jeg fått en slik tilbakemelding ville jeg bedt om konkrete eksempler på oppførselen deretter snakket med barna om det og hørt deres versjon.

Er kjemien mellom barnevakt og barna dårlig så finner jeg en annen barnevakt.

Anonymous poster hash: d07da...47b

Skrevet

Mine unger er stadig sutrete og slitne, MEN aldri når andre enn vi foreldrene har dem...

Hørtes nesten rart ut at hun sutrer til andre.

Skrevet

Mine barn er ikke sutrete og ufine. Jeg får alltid kjempegode tilbakemeldinger på dem fra alle barnevakter. Noen ganger lurer jeg nesten på om det er mine barn de snakker om.

Men så er vi også opptatt av å oppdra dem til å være høflige og greie.

Tipper barnevakten har et poeng.

Dersom du føler hun ikke liker datteren din ville jeg sett meg om etter en annen barnevakt.

Anonymous poster hash: 6f965...44e

Skrevet

Mine barn er ikke sutrete og ufine. Jeg får alltid kjempegode tilbakemeldinger på dem fra alle barnevakter. Noen ganger lurer jeg nesten på om det er mine barn de snakker om.

Men så er vi også opptatt av å oppdra dem til å være høflige og greie.

Tipper barnevakten har et poeng.

Dersom du føler hun ikke liker datteren din ville jeg sett meg om etter en annen barnevakt.

Altså, de er selvsagt sure og grinete med oss, men aldri når de har barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...