Mille Alexandra Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Får en liten mini som ikke lenge, da får baby city cross'en (med bagen) til storebror.. Vi må ha ny vogn til eldstemann, som vil være 19mnd når den nye kommer. Vurderer da baby jogger city, men skal vi velge mini eller elite? vil ha en kompakt vogn som er lett og ha med rundt om kring og som ikke tar så mye plass da vi heretter på ha me to barnevogner i bilen noen med erfaringer og tips?
mamma_til_gutt Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 mini er helt genial! Jeg har gt. Men, den er dårlig på snø.. Så om du skal ha som helårsvogn ville jeg undersøkt om Elite er bedre på snø. jeg bruker bare min som trille og da er mini uten tvil bedre.
Mille Alexandra Skrevet 13. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2013 Blir en helårsvogn i vårt tilfelle - er det noen andre vogner vi heller burde se på, men som fortsatt har noen av egenskapene til BabyJogger? (trehjuls, kompakt, liten når den legges sammen, full liggestilling, plass til vinterpose) den må jo også være god på vinterføre også, og med låsbart forhjul :/ er jo en jungel der ute!
mamma_til_gutt Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 nei altså.. Så liten og lett som mini tror jeg ikke du finner altså Jeg har tfk også og bruker den mye. den er jo hakket mer avansert og en del tyngre enn minien i alle fall, men den tar liten plass i bilen og god å trille. Allikevel tror jeg nok Elite er et bedre valg om man bare skal ha en vogn, OM den er bedre enn minien på snø
Hun med alle ungene Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Jeg skal kjøpe mini gt (tvilling) når jentene blir litt eldre Ser ut som en knallgod vogn,og de som har den er veldig fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå