Gå til innhold

Fine guttenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke disse "topp-ti" navnene, gjerne et staut, norsk og fint guttenavn! :) Ventet en jente første gangen og hadde da masse navn klar, men guttenavn er vanskligere..

Anonymous poster hash: 32090...198
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Victor. Ellers sitter jeg med klassebilder foran meg og kan dele noen navn. Velg eller vrak:

Michael, Elliot, Aleksander, Kristian, Eirik, Erik, Andreas, Elias, Martin, Noah, Oliver, Olaf, Simon, Simen, Matias, William, Herman, Bendik, Sander, Daniel, Jørgen, Lars, Olaus, Emil, Adrian, Tommy, Sebastian, Are, Patrick, Jacob, André, René

Anonymous poster hash: e3c8c...1df

Skrevet

Magnus

Anonymous poster hash: bb45a...fbc

Skrevet

Johannes! Nydelig navn :-) Johanna er også kjempefint :-)

Anonymous poster hash: 09569...20f

Skrevet

Ole

Det heter min lille guttebass ;)

Anonymous poster hash: 03c88...89c

Skrevet

Vilmer

Ola

Torjus

Anonymous poster hash: 900c3...8c5
Skrevet

Johan, olav, herman, johannes, erik, daniel, alexander, max, olai, torjus, trym, loke, mads, sverre, egil, michael, bo, njål/njaal, asle, henrik, kristoffer, jonathan;)

Anonymous poster hash: 91f73...177

Skrevet

Johan, olav, herman, johannes, erik, daniel, alexander, max, olai, torjus, trym, loke, mads, sverre, egil, michael, bo, njål/njaal, asle, henrik, kristoffer, jonathan;)

Anonymous poster hash: 91f73...177

Skrevet

Samuel, Olai

Anonymous poster hash: a4406...38f
Skrevet

Casper, Sindre, Andreas, Daniel, Tommy, Fredrik, Rune, Tore, Terje, Roar, Eivind, Odin, Tim, Gustav, Henrik, Gunnar, Jens, Anton, Fritz, Nicolay, Martin, Marius, Magne, Sjur, Petter, Peter, Rolf, Adrian, Torgeir, Torstein, Jacob, Bendik, Kåre, Erik, Eirik, Espen, Per, Ludvig, Ulf, Ulrik, Ask, Ove, Yngve, Jesper, Jonathan, Johannes, Nils, Kai, Andrè ,Gaute, Trygve, Glenn, Alexander, Andrè, Signar, Atle, Dennis, Magnus, Haakon, Harald

Skrevet

Marius,Christoffer,Kristian,Andreas,Thomas,Tommy,Aleksander,Herman. 

Skrevet

Johannes er det fineste guttenavnet jeg vet om! Og om jeg skal komme på noen norske, staute navn, må jeg si Håvard og Halvor. Jeg liker også Daniel og Benjamin. Linus og Tobias er fint. Og Jørgen.

Det er min mening da :)

Anonymous poster hash: bed2e...50e

Skrevet

Johannes er det fineste guttenavnet jeg vet om! Og om jeg skal komme på noen norske, staute navn, må jeg si Håvard og Halvor. Jeg liker også Daniel og Benjamin. Linus og Tobias er fint. Og Jørgen.

Det er min mening da :)

Også Andreas!

Skrevet

Vilfred

Milian

Absalon

Albin

Hayden

Castiel

Albert

Herman

Frimand

Miló

Louis/Lewis

Edison

Tim

Sofian

Skrevet

Henrik Leander skulle min ha hett, men det ble ei lita Ida Amalie på oss :-)

Anonymous poster hash: 89603...a1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...