Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Altså får du smerter? Hvis ikke når vet du når du har eggløsning? Anonymous poster hash: 81bc1...193
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Vet det pga EL slim. Men, ingen smerter Anonymous poster hash: 10467...5ad
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Kjenner godt at eggløsninga er i anmarsj ja. Har smerter i flere dager i forkant, samt el-slim. Men kjenner alllikevel ikke akkurat når el skjer. Men tror smertene gir seg ganske raskt når egget er sluppet. Anonymous poster hash: c9627...4b8
FrkKværner Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Jeg får smerter. Kombinert med smertene får jeg også noe slim, men såpass lite at jeg ikke hadde lagt merke til det hvis ikke smertene gjorde meg oppmerksom på det :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Det er dritvondt, må ta smertestillende for å overleve dagen. Mye vondere enn menssmerter.. Men jeg vet jo ikke om smertene kommer dagen før, mens det skjer eller etter at det har skjedd da, jeg vet bare at nå er det dritvondt og da får jeg mensen om 14 dager. Anonymous poster hash: d4e29...c11
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Hadde aldri ofret eggløsning en tanke før jeg ble gravid. Mulig jeg kan ha hatt litt smerter, for jeg vet at jeg hadde "faste" dager med mensmurringer en god stund før mensen skulle komme, men det er egentlig aldri noe jeg har tenkt over. Hva i huleste er EL-slim? Anonymous poster hash: ddaf0...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå