Gå til innhold

Skoskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det lurt?

Vi skal pusse opp gangen og vil organisere den PRAKTISK. Lurer da på om skoskap er lurt. Er det egentlig plassbesparende? Og hvordan type sko er det plass til? Mine høye støvletter er det vel neppe plass til, men hva med vintersko til mann og barn, støvler og cherrox etc? Vi har 3 unger og en god del sko. Nå står de vi bruker mest i et overlesset stativ. De som ikke får plass der ligger  i en haug i garderobeskapet, uff... Noen andre gode tips?

Anonymous poster hash: d89cb...680
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har skoskap i gangen, ett hver der vi setter de skoene vi bruker mest. Vinterskoene til mannen får ikke plass der da de er for store (str 44). Joggeskoene hans får jeg akkurat trykket inn.

Skoskapene rommer alle skoene til barna da jeg får mange par i hver skuff (skoene deres er jo små).

Jeg synes egentlig at skoskapene er en god løsning, de tar ikke så mye plass, og alle skoene er ute av synet. I tillegg samler sand fra skoene seg i skuffene og ikke på gulvet.

De av våre sko som ikke får plass i skoskapene (altså de vi ikke bruker mest) ligger i sånne kurvskuffer i garderobeskapet i gangen. På sommerstid blir det en del ut og inn så da hadde vi en STOR trådkurv stående på trappen der vi slang alle sandaler, flippflopper lav i. Vi hadde også en litt mindre kurv ved verandadøren til samme formål da jeg oppdaget at hi brukte verandadøren like mye og mange sko samlet seg der.

Alle pensko, sessongsko lav ligger i gangen nede i egne skoskap.

Vi er forresten også fem i familien.

Skrevet

Takk for svar:) Greier ungene å legge på plass skoene sine selv eller må du rydde dem på plass hele tiden? Usikker på om vi må ha et stativ i tillegg av den grunn, hehe:)

Flere erfaringer eller tips til å få en fin og praktisk gang?

Anonymous poster hash: d89cb...680
Skrevet

Dytter denne. Jeg prøver også å finne praktiske sko løsninger!

Anonymous poster hash: 36412...74a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...