Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Hun har hatt 2 navn og vi har byttet frem og tilbake 4 ganger fordi vi ikke blir enig og fornøyd. Så fikk vi ett tips av en venninne og finne navn som vi ikke har tenkt på før. Nå står vi igjen med: Mia og Aurora Søsknene heter: Kasper, Ida og Teodor Dvs: Kasper, Ida, Teodor og Mia eller Kasper, Ida, Teodor og Aurora. Anonymous poster hash: 5d95b...4e3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Hva med Mia Aurora? Jeg syns det er vanskelig å si et av navnene når hun allerede er født, og man ikke kjenner ungen eller dere.. Vet jo ikke hva hun passer til.. Her sto vi og på 2navn lenge, men det var et av navnene som vi brukte mer, og det navnet var bare han liksom. Vanskelig å forklare. Anonymous poster hash: 3deaa...b91
Gjest meg&mini Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Er babyen 46 dager, eller har du termin om 46 dager? I såfall så har dere jo kjempegod tid og burde vente til dere får møtt henne. Jeg synes Mia er litt "likt" Ida. Ville gått for Aurora.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Ida og Mia er så likt at jeg ville valgt Aurora. Liker Aurora best uansett Anonymous poster hash: 389b2...c9b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Aurora Anonymous poster hash: c3b2d...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå