Gå til innhold

Størrelser på grøtporsjonene ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blander dere etter det som står på pakken? For det er jo... Ingenting?

Fra jenta mi var 6 mnd har jeg gitt MINST dobbel porsjon.. Nå er hun 10 mnd, og kan av og til også spise 3 x posjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blandet etter det som stod på pakken en gang. ellers tok jeg på øyemål. en det ble nok aldri mer enn max 3 dl vann. du kan jo gi brød ved siden av grøten? så blir det ikke så mye grøt på en gang ;)

Anonymous poster hash: a7dc5...7bb
Skrevet

Jeg blander på øyemål og lar han spise så mye han vil ha. Gutten min følger vektkurven sin perfekt.

Anonymous poster hash: a5991...94e
Skrevet

Ja, men jentene mine spiser bare halvparten. Jeg synes porsjonene er store og mistenker at det er et salgstriks. ;)

Anonymous poster hash: 52871...87c

Skrevet

Ja, men jentene mine spiser bare halvparten. Jeg synes porsjonene er store og mistenker at det er et salgstriks. ;)

Anonymous poster hash: 52871...87c

store? Det er jo max 5 skjeer med mat. 

Skrevet

Jeg blander på øyemål og lar han spise så mye han vil ha. Gutten min følger vektkurven sin perfekt.

Anonymous poster hash: a5991...94e

Ja jeg tar også øyemål. Så skulle jeg måle "riktig" en dag, og da ble det ca 1/3 av det hun vanligvis får, he he. 

Skrevet

jeg blandet etter det som stod på pakken en gang. ellers tok jeg på øyemål. en det ble nok aldri mer enn max 3 dl vann. du kan jo gi brød ved siden av grøten? så blir det ikke så mye grøt på en gang ;)

Anonymous poster hash: a7dc5...7bb

Ca samme jeg tar. Hun spiser ikke brød enda.

Skrevet

Jeg synes det varierer utifra type grøt om porsjonene er små eller store :)

Anonymous poster hash: 23c0f...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...