Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Gravidbukser er så himla varmt, jeg svetter mye som gravid. Er på jakt etter comfy bukser med strikk i livet, type haremsbukser, uten at de er så saggete. Hvor finner jeg det? Vær så snill hjelp meg, snille damer!:-) Anonymous poster hash: 343bb...67b
Monajenten Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Gravidbukser er så himla varmt, jeg svetter mye som gravid. Er på jakt etter comfy bukser med strikk i livet, type haremsbukser, uten at de er så saggete. Hvor finner jeg det? Vær så snill hjelp meg, snille damer!:-) Anonymous poster hash: 343bb...67b Cubus har en del sånne, var forbruksvare da jeg var gravid I tillegg får man fin rumpe i dem
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Hva med de her buksene fra Pulz. Det er riktig nok ikke gravidbukser. Men de er gode og vide i livet og superbehagelige å ha på. De sagger ikke B-Young har masse av dem, i hvert fall her jeg bor http://www.smartgirl.no/klaer/bukser/svart_pulz-bukser_149611_4 Anonymous poster hash: c3d30...633
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Tusen takk begge to!:-) Da blir det shopping i helgen:-) Anonymous poster hash: 343bb...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå