Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 kjenenr jeg blir gal snart... jeg er LIVREDD for brann. jeg har en spesiell rute jeg går hver eneste kveld før jeg legger meg. noen ganger må jeg sjekke både to og tre ganger.. kan bruke opp til en halv time bare på å komme meg i seng. og føles det ikke "riktig" må jeg sjekke en gang til... har fire brannvarslere som er seriekoblet. jeg må se at de blinker, hver og en, hver eneste kveld før jeg legger meg.... sjekker kokeplater, stikkontakter, drar ut nettet, osv må også sjekke vinduer, for er så redd noen skal komme inn å ta barna mine... BLIR GAL!!!! (rettere sagt, ER gal) Anonymous poster hash: e1097...db5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Ja, jeg har tvangstanker. Jo lenger du går med dette, jo større er sannsynligheten for at det blir kronisk. Jeg gikk ubehandlet i 15 år og kommer meg ikke ut av det Snakk med fastlege så du kan få henvisning til psykolog. Lykke til Anonymous poster hash: 85ed3...414
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 ja, jeg har det i fbm anorexi. jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen og få en hevnisning videre. ikke godt å gå med sånne tanker og handlinger. gjør noe med det så du kan slippe frykten og kanskje det ikke smitter over på barnet(a) dine. lykke til og klem. Anonymous poster hash: 5faea...112
Line-mamma til to herlige Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Hei.. sliter faktisk med det samme selv ang brann , støv å rot... ikke tenkt over at det er noe jeg bør søke hjelp for , men er veldig slitsomt.. kan som deg bruke lang tid før jeg skal forlate huset eller legge meg. å stå opp midt på natta for å dobbel sjekke samt kjøre hjem når jeg allerede har forlatt huset for å dobbelt sjekke ... når det gjelder støv å rot er jeg fanatisk. vasker/støvsuger å rydder hver dag. gulver osv bøir tatt hver dag. skifter på senga 3 ganger i uken osv. å er det noe jeg vet som feks at samboer sover på soffaen å kommer å legger seg etter meg. så står jeg opp for å gå ned å rydde i puter å pledd samt sjekke over benker også tar keg ofte "brannrunden min" enda engang... enoormt slitsomt å ha det sånn. men har liksom alltid vært sånn. Samboeren min syns jeg er småsjuk i hue, som han sier.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå