Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Har samboer, ikveld dro jeg til en kammerat jeg har kjent i 8 år. Samboer mener han ikke er noe og spare på, de kjenner ikke hverandre godt. Jeg føler jeg kan prate med kameraten min om alt, der får jeg lufta problemer og han får meg til og le selv på en dårlig dag. Var dette helt feil av meg? Vi har aldri hatt sex eller noe sånt! Anonymous poster hash: 376ed...52f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Tja.... det kommer helt an på forholdet du og samboer har, det. Men jeg har forståelse med samboeren din at han ikke liker det. Anonymous poster hash: ea303...366
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Jeg og samboer er veldig opp og ned, derfor er det greit og ha en gutt og snakke med kameraten min hadde besøk av ei dame han har noe på gang med. Anonymous poster hash: 376ed...52f
Elsker livet Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Jeg syns i utgangspunktet dette er feil så lenge du vet at samboeren din ikke liker det. Har du ingen jentevenner du kan snakke med?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Jeg syns i utgangspunktet dette er feil så lenge du vet at samboeren din ikke liker det. Har du ingen jentevenner du kan snakke med? Har hatt en lang periode der han har syns det har vært best om jeg har vært hjemme med barna, pga jobb og at han har vært endel og farta. Og har vel aldri hatt mange venninner, har 2 som jeg er litt med. Men har ellers alltid vært jenta som bare er med guttane.... Anonymous poster hash: 376ed...52f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Ser faktisk ikke problemet, så lenge dere er venner og det ikke ligger noe mer bak det. Hva om det var en venninne du gikk til, og du var bifil. Hadde han tenkt noe mer over det da? Anonymous poster hash: 5aa8b...74b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Ser faktisk ikke problemet, så lenge dere er venner og det ikke ligger noe mer bak det. Hva om det var en venninne du gikk til, og du var bifil. Hadde han tenkt noe mer over det da? Anonymous poster hash: 5aa8b...74b ligger ikke noe mer bak, vi blei kjent når jeg hadde en vanskelig periode i livet. Han støtta meg og hjalp meg opp! Hmm. Det vet jeg faktisk ikke Anonymous poster hash: 376ed...52f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Jeg er bifil og i et fast forhold, hadde blitt frustrert om han skulle ha 'nektet' meg å prate/være med venner, enten det var en mann eller kvinne. Selv består de fleste vennene mine av menn, og min aller beste venn er en mann. Den dagen han kommer å sier at han ikke liker at jeg er med mine venner, den dagen skal han få så ørene flagrer ettersom at jeg ikke nekter han i å være med sine venner uansett kjønn. Anonymous poster hash: 5aa8b...74b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Håper han kan snart forstå at jeg elsker han, og ikke vil noe med noen andre. Anonymous poster hash: 376ed...52f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå