Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 jeg har en stund nå vært fadder for ei jente via SOS barnebyer, bidrar da "til henne" med 275,- pr måned... jeg har ikke mer enn jeg trenger selv og ser ikke på min økonomi som mer enn at vi akkurat klarer oss. Men jeg har vurdert det dit hen at hvis alle bare hjelper ett barn så ville verden vært et mye bedre sted, hva får jeg i Norge for 275,- samtidig som det kan utgjøre MYE for denne lille jenta... Men jeg føler da at jeg bidrar med mitt! I tillegg til dette sender SOS barnebyer stadig ut giroer for å hjelpe "andre familier" som de beskriver som har opplevd noe fælt for eksempel, og denne koster da 200kr. Denne er jo frivillig å betale, men synes nesten det blir frekt når jeg allerede betaler hver måned, å tigge etter mer liksom..... Betaler rett og slett ikke dette i tillegg.. er det bare jeg som er sær ? Anonymous poster hash: e3fbe...9c8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 jeg støtter en hel sos barneby m 250kr mnd,de gangene jeg får giro me spm om å støtte ekstra,de går rett i søppla for det ser jeg på som tigging Anonymous poster hash: 4c1d0...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå