Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Hva kan man servere av mat til barn og voksne i bursdag som også barna (3-åringer) liker, uten at det er pølser? Tenker en rett som er enkel å lage i forkant, fryse ned og så ta opp til dagen det skal serveres. Derfor tenkte jeg på gryterett (ikke Toro-pose) men selv om mitt barn spiser både løk, hvitløk, chili og bønner, så vet jeg at det finnes mer kresne sjeler der ute. Forslag? Anonymous poster hash: 69d2b...0ed
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Fylte horn - kun ost og enkel tomatsaus Tomatsuppe (bokstavsuppe) med brød Pizzasnurrer Pizza Spyd med kjøttboller og div ost/grønnsaker (kanskje ikke så frysevennlig men kan mekkes dagen i forveien, ungene her liker godt kalde kjøttboller) makaroniskruer Anonymous poster hash: 775f9...d74
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Jeg hadde elsket en god hjemmelaget gryterett, men bare ett av mine fire barn hadde spist det. Det er veldig mange barn som ikke liker "grapsete" mat, de vil helst ha tørre ingredienser som ikke er blandet sammen og sausen vil de ha på siden omtrent som en dip. Jeg ville nok heller gått for f.eks grillspyd med kjøttboller, ostebiter, cherry-tomater o.l. barnevennlige ting eller f.eks grove vafler med ost å skinke, fylte horn, pitabrød (grove kanskje) som barna selv kan fylle med kjøttbiter og ferdig kuttede grønnsaker og revet ost (mine barn digger å ha f.eks biter av kylling i pitabrød). Anonymous poster hash: 947dd...da7
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Takk for gode svar Anonymous poster hash: 69d2b...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå