Gå til innhold

Menn i barnehage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at kvinner på skifte flere bleier når barnehagen ansetter menn??

Anonymous poster hash: 7700b...4fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bhg der jenta mi går skifter da mennene bleier.

Skrevet

Er det vanlig da?

I barnehagen der mine barn går ser jeg da stadig mennene skifte bleie på de små, det jobber to menn og tre damer på avdelingen og jeg kan ikke si jeg har sett damene skifte mer bleier enn men.

Anonymous poster hash: 81e16...04d
Skrevet

Der jeg jobber må den ene mannen som jobber der (stakkars han sammen med oss kaklehøner ;) ) ta å jobbe på lik linje som oss damer.

Samme ser jeg der sønnen min går, og der er de ganske mange menn. De skifter bleie, skifter våte klær, lager mat og gjør det meste som damene også gjør :)

Skrevet

Mennene skifter like mye bleie i vår bhg. Og allikevel har barnehagen halvparten mannlige ansatte. Så man trenger ikke sånne tulleordninger for å tiltrekke seg menn.

Anonymous poster hash: 8ed9b...597

Skrevet

Ja, men føler jo flere menn som arbeider i barnehagen, jo oftere skifter de kvinnelige ansatte bleier på barna og de deltar sjeldnere i fysiske aktiviteter med barna...  

Skrevet

Kjønnsdelte arbeidsoppgaver! 

Skrevet

Ja, men føler jo flere menn som arbeider i barnehagen, jo oftere skifter de kvinnelige ansatte bleier på barna og de deltar sjeldnere i fysiske aktiviteter med barna...   Anonymous poster hash: 7700b...4fa

Rar bhg du har!!

Anonymous poster hash: 3a02a...3f6

Skrevet

I barnehagen til sønnen min skifter ikke mennene så mye bleie av den enkle grunn at de har fått gjennomgå skikkelig med "forhåndsregler" om at døra til bleierommet alltid må være åpen + + + slik at ingen kan tro noe galt (overgrep). Dette ble ikke gjort pga mistanke, men fordi de var MENN. Derfor har de sagt de ikke vil gjøre det fordi de rett og slett har blitt skremt og er redde for at noen FAKTISK kan tro noe galt.

Anonymous poster hash: baf28...fd8
Skrevet

I barnehagen til sønnen min skifter ikke mennene så mye bleie av den enkle grunn at de har fått gjennomgå skikkelig med "forhåndsregler" om at døra til bleierommet alltid må være åpen + + + slik at ingen kan tro noe galt (overgrep). Dette ble ikke gjort pga mistanke, men fordi de var MENN. Derfor har de sagt de ikke vil gjøre det fordi de rett og slett har blitt skremt og er redde for at noen FAKTISK kan tro noe galt.

Jøssenavn, snakk om å lage ris til egen bak. Hadde jeg fått sånne regler så ville ikke jeg heller skiftet bleier.

Men jeg tror ikke det er vanlig at gutter/menn ikke skiter bleier. Jeg har jobbet sammen med flere, og de har alle tatt bleieskift på lik linje som alle andre ansatte. Hvis ikke de kan, så må de lære. Hvis ikke de har lyst, så må de.

Anonymous poster hash: 57eb3...9c1

Skrevet

Ja, men føler jo flere menn som arbeider i barnehagen, jo oftere skifter de kvinnelige ansatte bleier på barna og de deltar sjeldnere i fysiske aktiviteter med barna...   Anonymous poster hash: 7700b...4fa

Rar bhg du har!!

Anonymous poster hash: 3a02a...3f6

Rar barnehage jeg har?? Er ikke min barnehage! 

Skrevet

Ja, er bedre det da, at døren til bleierommet alltid står åpent... Man vet jo aldri med mennesker! 

Men gjør ikke noe da, om en menn i barnehage ønsker å skrifte bleie! :) 

Skrevet

I forrige bhg til mine var det mannen som jobbet der som skiftet mest bleier 

Skrevet

Mannen min jobber i bhg,der skifter mennene bleier i ett sett! Men husker jeg leste om en bhg på sørvestlandet, der fikk visst mennene slippe fordi det ikke var en mannejobb. Men det var jo såpass spesielt at det havnet i avisa, da...

Anonymous poster hash: d586a...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...