Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Et brev har tydeligvis vært på avveie i to år... og nå sitter jeg lettere sjokkert her!Var på sykehus for å ta urincytologi for to år siden. Det ble tydeligvis sendt et brev til meg i etterkant av undersøkelsen, men som ikke kom meg ihende før nå.I brevet står det: "...viser urin med plateepitelceller med forandringer som passer best med condylomforandringer. Dette er påvist i 1 av 3 prøver."Betyr dette at jeg har kjønnsvorter?? Jeg har aldri hatt noen vorter, og er rimelig sikker på at jeg ville ha oppdaget dette om jeg hadde det, til og med ørsmå, om jeg hadde det. Kjenner meg selv rimelig godt der nede.I brevet står det videre at jeg er henvist til spesialist i gynekologi som ber om gyn. u.s. samt cervix cyt. Jeg hadde en vanlig gyn.undersøkelse hos gynekolog noen måneder etter at cytologien ble tatt, og tok da også celleprøver.Ville ikke evt dette ha dukket opp hos denne gynekologen? Celleforandringer burde jo definitivt ha blitt oppdaget da?Og hva med partnere jeg har hatt i denne perioden? Kan man smitte noen uten at man har vorter?Lettere skjelven her nå - dette er ukjent område for meg! Anonymous poster hash: efbdc...532
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Avsnittene forsvant visst.... Anonymous poster hash: efbdc...532
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Kondylomer gir ikke nødvendigvis celleforandringer og heller ikke alltid forandringer i skjede/livmorhals. Anonymous poster hash: 35a57...3ee
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Kondylomer gir ikke nødvendigvis celleforandringer og heller ikke alltid forandringer i skjede/livmorhals. Anonymous poster hash: 35a57...3ee Men hvordan oppdager gynekologer det da, hvis det ikke er noen vorter og eller ikke noen symptomer? Og kan man smitte noen når man ikke har vorter? Av det lille jeg har rukket å lese så skal man pensle vortene med medisiner for å bli kvitt dem. Men jeg har jo aldri hatt vorter. hi Anonymous poster hash: efbdc...532
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 *dytt* Anonymous poster hash: efbdc...532
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Urk, hva med å slutte å ligge rundt??? Anonymous poster hash: 51301...dd0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Urk, hva med å slutte å ligge rundt??? Anonymous poster hash: 51301...dd0 Herregud, det går da fint an å få en kjønnssykdom av den første du ligger med også! Idiot. Anonymous poster hash: 3e2c3...f5d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Det finner de vel ut fordi du da har et virus i kroppen? Som igjen kan gi vorter. Anonymous poster hash: a0a1c...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå