Gå til innhold

Dere som ser mye yngre ut enn dere er ;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere når folk påpeker det?

Når folk nesten ikke tror på at dere har "så store barn" når dere "ser så ung ut"?

Jeg syns det begynner å bli litt "flaut" og vet aldri hva jeg skal svare, så jeg bare smiler og småler litt falskt.

Så hvis dere har noen gode svar så mottas det med takk.

Anonymous poster hash: ec39b...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier at jeg har solgt sjelen min til djevelen i bytte mot evig ungdom ;)

Skrevet

Har ingen gode svar.. :s Men skal bli litt tøffere og se etter gode svar her :)

Anonymous poster hash: d8f63...7d5
Skrevet

Jeg sier bare: Takk for komplimenter, og mener virkelig det. For er det ikke 'herlig' å se så ung ut da?! Er selv 33 år, og mange syns jeg ser ut om 22-23 åring ;) håper det fortsettes.

Selv har jeg en storebror som nærmer seg 40 år, og i flg folk ser han like ung som meg. Både jeg og han har arvet den ungdommelige gene fra mamma.

Anonymous poster hash: 5df96...c17

Skrevet

Merker det mest på polet, egentlig... Er 33, ble spurt om leg da jeg skulle kjøpe vin senest for et par måneder siden. :P Det er ikke så mye å si til det, egentlig... Ellers synes jeg det er ganske frekt å si til noen at "du ser for ung til å ha så store barn", det er de som skulle være flaue, ikke du.

Anonymous poster hash: 348eb...8a4
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nå er jeg "bare" 27, men jeg blir spurt om leg uansett hva jeg skal kjøpe. Venninnen min er 38, og vi får hele tiden spm om jeg er datteren hennes :P Gøy for meg, ikke fullt så mye for henne ;) hehe.. Jeg svarer det samme som mammantilnurket ;)

Skrevet

"Det var hyggelig, tusen takk" sier jeg

Anonymous poster hash: 61584...2d6

Skrevet

Jeg takker og bukker og kommer med et kompliment tilbake (dersom det er tydelig at det var ment som et kompliment og ikke kritikk)

Anonymous poster hash: d0608...452

Skrevet

Tar det som et kompliment. :) Nå har ikke jeg så store barn, så ingen som syntes det er noe rart. Men de fleste tror nok jeg er en ung mor, fremfor en mor i midten av 30 års alderen.  :P

Men før da jeg var yngre syntes jeg det var fryktelig pinlig. Men hvorfor skjønner jeg ikke i dag.

Skrevet

Jeg sier "Tusen takk!" og om de lurer på hva hemmeligheten er, så sier jeg at jeg har gode gener, og det er i grunnen hele sannheten.

Skrevet

Takker for komplimentet og er egentlig beskjeden av rang. Er over 40 nå, og folk flest tar meg for ca 30 år. Klager ikke over dette nei :rolleyes:

Skrevet

Jeg sier som regel også bare takk. Er gammel nok til at jeg synes det er kjekt at jeg ikke ser så gammel ut som jeg er ;)

Men kan ikke skylde på annet enn at jeg er velsignet med gode gener :)

Jeg har ellers et sunt kosthold, men det er nok først og fremst gener som er årsaken hos meg.

Anonymous poster hash: 0677c...612
Skrevet

Jeg synes det er utelukkende morsomt.

Er snart 37 men måtte vise legitimasjon på 20 års grense nylig :)

Skrevet

I ren nysgjerrighet spør jeg hvor gammel de tror jeg er, mens jeg fomler med å finne leg som typisk ligger i bånn av veska:p

Skrevet

Det er stas! Måtte vise leg.på Vinmonopolet for litt siden - kjøpte én flaske prosecco og hadde Nurket i barnevogn :D

Skrevet

Jeg sier ikke så mye lenger. Begynner å tenke: oppfører jeg meg virkelig som en 21 åring??? Tror folk virkelig at jeg er så ung. Syns det et flaut at jeg ikke representerer meg selv som eldre enn det.

Anonymous poster hash: d1b98...946

Skrevet

Jeg blir bare irritert.

Det er ikke kjekt å være nærmere 40 og vise leg for å kjøpe øl.

Anonymous poster hash: 4046e...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...